פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
10/2/2021 4:28

מה צופן העתיד של עולם הפנאי והבילוי?


"הקורונה נכנסה לחיינו והעמיסה עליהם תחושות ורגעים קשים אך לצד כל הקושי צמחה לה גם תקווה לעתיד טוב יותר"


מספר ניסים כהן, מנכ"ל חברת ניסימדיה מפעילת פורטל הפנאי והבילוי – קרמל, במהלך שיחתנו על עולם התרבות הפנאי והבילוי. גלו מפיו מה צופן העתיד ואלו תוכניות הוא כבר הכין עבורנו.


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... ds/2021/02/m1-750x392.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
צילום: יחצ

הגעתי למשרדי חברת הפרסום ניסימדיה, מפעילת פורטל קרמל – המקום בו תוכלו למצוא הפעלות לימי הולדת ואירועים, מפעילי מסיבות רווקות ואטרקציות שונות, על מנת לשוחח עם ניסים כהן המנכ"ל על עתיד עולם הפנאי והבילוי. ניסיתי להבין האם הם כבר רואים זיק של תקווה באופק בו החיים השוקקים של ההומור, הצחוק וההנאה חוזרים אל חיינו ומסירים את העלטה.


"כמו כל בעל עסק הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים. אני לא חושב שיש מישהו שחשב שנעבור את כל המסע הזה ושכך תראה שנת 2020. אם תשאלי את המפעילים והספקים מתעשיית התרבות והפנאי הם יספרו לך על תחושה של סיוט בלהות שלא נגמר." מציין כהן במהלך שיחתנו, אך בין כל נימת הרצינות מורגשת נימה של התרגשות כאילו כהן יודע סוד יקר שמת להיחשף.


"תקופת הקורונה נכנסה לחיינו והעמיסה עליהם תחושות ורגעים קשים אך לצד כל הקושי צמחה לה גם תקווה לעתיד טוב יותר. תקווה בה עולם הפנאי והבידור יחזור למלוא תפארתו וישוב להפיץ שמחה בחיינו, אפילו יותר ממה שידענו קודם."


מה צופן העתיד של עולם הפנאי והבילוי?


"כעת משהחיסונים כבר כאן בארץ ומבצע החיסונים מתקדם במלוא הכוח אני מאמין כי העתיד צופן בחובו שיקום, התאוששות והצלחה. אנחנו עם חזק ולכן אני מאמין שנחזור לעמוד על הרגליים במהרה מה גם שהאנשים כבר צמאים לתרבות ופנאי." מציין כהן ומוסיף "כך גם לגבי הפורטל קרמל, כבר כעת רואים עליה מובהקת בכמות הכניסות, בכמות החיפושים וזמני הגלישה באתר. אנשים רוצים לשמוח, לחגוג, לצאת לבלות, בכל זאת, בקושי עשינו את זה בשנה האחרונה."


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... ds/2021/02/m2-750x461.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
צילום: יחצ

 מה אתם מתכננים לעשות כדי שזה יקרה?


"הצלחת פורטל קרמל תלויה במספר גורמים, שבראשם עומדים הספקים והמפעילים ומשתמשי הקצה, הגולשים, שהם אלו שמזמינים ונהנים מהשירות. אם נדאג להם, נצליח להצעיד את הפורטל עוד כמה צעדים קדימה. על כן אנחנו מגדילים את הקידום של הפורטל יותר ויותר, משפרים את הפונקציונליות שלו ומביאים חידושים שישפרו את חווית המשתמשים בפורטל, כך שיתנו למשתמשי הקצה ערך מוסף על מנת לעודד אותם ליצור קשר ולהזמין בקלות, בנוחות ובכיף."


כהן מוסיף ומספר לי על השדרוגים שהם מבצעים בפורטל בימים אלו במטרה להביא אותו עוד כמה צעדים קדימה, והכל כדי שיוכלו לחזק את לקוחותיהם ולעזור להם לחזור לפעילות במהרה. אלו כמה מהשדרוגים שמחכים לנו:



  • שיפור חווית המשתמש באתר – "באופן תמידי אנחנו שואפים להעניק ללקוחות הקצה שלנו חוויה נעימה ומוצלחת בעת שימושם בפורטל לכן אנחנו תמיד מבצעים שיפורים ועדכונים בהתאם לסקרים ובדיקות שאנחנו עושים."

  • רכישה אונליין – "כחלק משיפור השירות של פורטל קרמל החלטנו להוסיף אפשרות של הזמנה אונליין דרך הפורטל, אשר תאפשר ללקוחות לשריין הפעלה או אטרקציה מבעוד מועד גם מבלי לשוחח עם המפעיל, וזאת בעזרת ממשק ידידותי ונוח."

  • מבצעים – "אופציה זו מאפשרת למפעילים ולספקים לפרסם מבצעים של הרגע האחרון אשר יוצגו למשך 72 שעות כדי שהלקוחות יוכלו ליהנות מהם."

  • קופונים והטבות – "האתר מאפשר למפעילים ולספקים לפרסם מבצעים והטבות בלעדיים מהם הלקוחות יוכלו ליהנות. את הקופון יהיה ניתן להדפיס ולהציג בפני בעל העסק למימושו."


מלבד זאת כהן מבטיח ומציין כי יש לו עוד הפתעות בשרוול עבור לקוחותיו הישירים ולקוחות הקצה שלו ששווה לחכות ולגלות.


כדי להבין קצת יותר מה צופן העתיד של עולם הפנאי מנקודת מבטך אשמח לשמוע מהן המטרות שלכם כפורטל לשנת 2021?


"כעוסק בתחום הפרסום בעיקר מול גורמים בתעשיית התרבות והפנאי, המטרה שלי בראש ובראשונה היא לסייע בהחזרת חיי הפנאי והבילויים לימים לפני שנכנסה לחיינו הקורונה." מציין כהן וחושף בפנינו כמה ממטרותיו לשנת 2021:



  1. "אחרי שבוטלו ונדחו לא מעט חתונות, אנו שואפים להגדיל משמעותית את תחום מסיבת הרווקות שבפורטל, להגדיל את מאגר לקוחותינו בתחום ולתת ערך ומידע למאורסות הטריות."

  2. "בשנתיים האחרונות נכנסנו גם לתחום האטרקציות, אך עכשיו אחרי שבאמת כולם צמאים ורוצים לטייל ולבלות עם הילדים או בני הזוג, חיפושי האטרקציות גדלו משמעותית" מציין כהן. "אנחנו רוצים שהפורטל יהיה המקום בו כל מי שמחפש אטרקציות בין אם אטרקציות בצפון, במרכז או בדרום, לזוג, משפחה או לקבוצה ימצא את כל האפשרויות אצלנו, בקלות ובנוחות. לכן אנחנו דואגים שמנגנון החיפוש שלנו יהיה יעיל ופשוט ויאפשר לכל אחד למצוא את האטרקציה המתאימה לו."



  1. כהן מציין כי המטרה המרכזית שהגדיר לפורטל קרמל היא שהפורטל יהפוך למקום המרכזי בו כל אדם יוכל למצוא מה שהוא חיפש. החל מהפעלת יום הולדת, מפעיל/ת מסיבת רווקות, פעילות למבוגרים ועד מציאת אטרקציה מהנה לילדים ולכל המשפחה.


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... ds/2021/02/m3-750x505.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
צילום: יחצ

לאורך השיחה הנעימה שלנו ניסיתי להבין מי האיש שמאחורי החברה – מיהו בעצם ניסים כהן.


ניסים כהן, בשנות ה- 30 לחייו, נשוי, אב לשלושה בנים ובעל עסק מצליח. בעוד היה נער בן 16 כבר ידע שהוא יהיה עצמאי וכבר אז הקים את חברת הפרסום שלו ניסימדיה. לאורך השנים החברה העניקה שרותי פרסום מקצועיים לעסקים שונים. לפני כשמונה שנים כהן הקים את פורטל קרמל שלימים הפך לעיקר עמלה של החברה.


כהן שם את קרמל על המפה כאשר התחיל עם תחום ימי ההולדת ובמהירות רבה הפך את הפורטל לשם ודבר בעיניי אמני הילדים. עם השנים שאף להביא את הפורטל לתחומים נוספים וכך עשה. כיום בפורטל תוכלו למצוא את התחומים הבאים: ימי הולדת, מסיבת רווקות, פעילויות למבוגרים, אטרקציות ואף מפעילים וספקים לאירועי בר/ת מצווה, חתונות ועוד.


לאחר השיחה עם ניסים כהן מנכ"ל ניסימדיה, מפעילת פורטל קרמל, נשארתי מלאת ציפייה לראות את עתיד הפורטל. על כן, אני סבורה ובטוחה כי נשמע מכהן עוד רבות.

www.karamel.co.il



The post מה צופן העתיד של עולם הפנאי והבילוי? appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Yehuditt | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/91 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: