במהלך שמשנה את כללי המשחק, פייסבוק מציגה נגן וידאו חדש במסך מלא, שמחולל מהפכה באופן שבו משתמשים מקיימים אינטרקציה עם תוכן וידאו בפייסבוק. בזכות העדכון, תוכלו לקבל עיצוב אחיד לכל הסרטונים בפייסבוק. זה כולל את הצפייה בסרטוני ה”רילס”, בסרטונים ארוכים יותר ואת התוכן בשידור חי, מה שמספק חווית וידאו חלקה. יוצרי תוכן שישתמשו בפיצ’ר החדש, יכולים כעת למנף כל סרטון ולשפר את מעורבות הצופים בתוכן. פיצ’רים עיקריים העדכון האחרון של פייסבוק, כולל נגן וידאו רב-תכליתי במסך מלא, אשר מסתגל לכל פורמטי הוידאו, והמשמעותי ביותר: סרטונים אופקיים בלחיצה על “ ...
הפעמון הידוע של יוטיוב, שמופיע לצד כפתור ה”הירשם כמנוי” – עכשיו מגיע גם לאינסטגרם . יוצרי תוכן כעת, יו
במקום להסתובב שעות על גבי שעות בקניון במטרה למצוא את הבגד המושלם, מה אם היינו יכולים לרתום את כוחה של הבינה המ
העדכון האחרון של מטא, מבשר על הזדמנות חדשה לקבלת תובנות שישפרו את אסטרטגיית השיווק של המפרסמים ב-Advantage+. לאור ה
הרשת החברתית הפופולרית, אינסטגרם , בוחנת פיצ’ר חדש לשיתוף תכנים בין חברים. הפיצ’ר שייקרא Blend יאפשר לגולש
דובר גוגל אישר מול Search Engine Land שהעדכון הוא רק “עדכון הגדרתי” – והכוונה היא שהוא לא ישפיע על מדדי הביצוע
בדומה לתצוגות מיוחדות לבעלי אתרים שקיימות בגוגל, כמו סכמת שאלות תשובות ו-HowTo , כעת גוגל חשפה סוג נתונים מובנים
בצעד של שדרוג משמעותי, יוטיוב מציגה מדדים חדשים, משופרים וטובים יותר שיסייעו ליוצרי תוכן לנתח את שימור הקהל ו
כלי הבינה המלאכותית המתקדם שבגוגל עובדים עליו ללא לאות כבר למעלה משנה, ככל הנראה כאן כדי להישאר. הוא מעלה חששו
טיקטוק משיקה כלי חדש ועוצמתי ליוצרי תוכן ואנשי שיווק: Creator Search Insights. הכלי החדש מספק נתונים סטטיסטיים על נושאי