הפעמון הידוע של יוטיוב, שמופיע לצד כפתור ה”הירשם כמנוי” – עכשיו מגיע גם לאינסטגרם . יוצרי תוכן כעת, יוכלו לקבל חשיפה רחבה הרבה יותר ולעורר מעורבות בקרב קהל העוקבים האדוקים ביותר, כדי שיהפכו באופן שיטתי וסדור מ”עוקבים” ל”מעריצים”. אז מהי התכונה הזו? הכפתור החדש יאפשר למשתמשים לבחור לקבל התראות על תכנים ספציפיים באפליקציה ולדאוג שאותם תכנים יגיעו אליהם על מנת שלא יפספסו. זה נותן מענה לבעיה שקיימת היום באינסטגרם, והיא שיוצרי התוכן פעמים רבות רוצים להזמין את העוקבים ללייב בשעה מסוימת, להגרלה או כל פעילות אחרת – אך ליוצרי התוכן ...
במקום להסתובב שעות על גבי שעות בקניון במטרה למצוא את הבגד המושלם, מה אם היינו יכולים לרתום את כוחה של הבינה המ
העדכון האחרון של מטא, מבשר על הזדמנות חדשה לקבלת תובנות שישפרו את אסטרטגיית השיווק של המפרסמים ב-Advantage+. לאור ה
הרשת החברתית הפופולרית, אינסטגרם , בוחנת פיצ’ר חדש לשיתוף תכנים בין חברים. הפיצ’ר שייקרא Blend יאפשר לגולש
דובר גוגל אישר מול Search Engine Land שהעדכון הוא רק “עדכון הגדרתי” – והכוונה היא שהוא לא ישפיע על מדדי הביצוע
בדומה לתצוגות מיוחדות לבעלי אתרים שקיימות בגוגל, כמו סכמת שאלות תשובות ו-HowTo , כעת גוגל חשפה סוג נתונים מובנים
בצעד של שדרוג משמעותי, יוטיוב מציגה מדדים חדשים, משופרים וטובים יותר שיסייעו ליוצרי תוכן לנתח את שימור הקהל ו
כלי הבינה המלאכותית המתקדם שבגוגל עובדים עליו ללא לאות כבר למעלה משנה, ככל הנראה כאן כדי להישאר. הוא מעלה חששו
טיקטוק משיקה כלי חדש ועוצמתי ליוצרי תוכן ואנשי שיווק: Creator Search Insights. הכלי החדש מספק נתונים סטטיסטיים על נושאי
הפלטפורמה מרחיבה את פונקציית הפוסטים, ומאפשרת הוספה של עד 15 תמונות וסרטונים לפוסט אחד, לעומת 10 בלבד שהיו זמינ