פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
25/2/2021 3:26

יוצאים מהקורונה: העסקים בישראל למדו לעבור לדיגיטל


עד תום עידן הקורונה עסקים רבים שילבו באופן היברידי את הפרסום המקוון עם תהליכי שיווק ופרסום קלאסיים. חנויות רבות התבססו על לוקיישן במיקום מרכזי בעיר ובנו מותג שהתבסס על החנות הפיזית. מדי פעם הם העלו קמפיין מקוון בגוגל וברשתות החברתיות. תקופת הקורונה טרפה את הקלפים עבור העסקים הללו, ומי שלא השכיל לעבור במהירות לזירה הדיגיטלית נותר מאחור. העסקים הקטנים שהתחרו במותגים המובילים באמצעות פרסום ממומן הצליחו לגרוף נתח שוק משמעותי מהפעילות העסקית בתקופת הסגר.


חברת "INCA", אחת מהמובילות בתחום השיווק הדיגיטלי, סייעה לעשרות עסקים כאלה לתכנן קמפיינים מובילים בדיגיטל, לשלב קידום ממומן בגוגל עם שיווק חכם ברשתות חברתיות וליצור תמהיל אפקטיבי המשלב מספר מקורות תנועה לשיווק המותג. כעת כאשר החשיבות של פילוח קהלי יעד ויצירת נוכחות אינטרנטית ברור יותר, עסקים רבים מגלים את חשיבות הניצול המקסימלי של כל שקל בתקציב הפרסום להגדלת שורת הרווח החודשית בעסק.


צילום: FREEPIK

מהי החשיבות של שימוש בחברת דיגיטל מקצועית לקמפיין מקוון?


בתחילת הדרך עסקים רבים שופכים הון עתק על פרסום מקוון באופן עיוור, ואינם מודעים לדרך הנכונה לפלח קהלי יעד ולהגדיר יעדים לפרסום. ללא הידע המתאים כל עסק עשוי להוציא מאות שקלים ביום על הפרסום ולראות כמות קטנה מדי של לקוחות משלמים. עסקים רבים מתייאשים בשלב הזה ומוותרים על השיווק המקוון. בתקופות של סגר ללא נוכחות מקוונת, העסקים הללו לא מצליחים להגיע להיקף פעילות ההופך את העסק לריווחי ואינם נשארים עם הראש מעל למים.


חברת INCA, פתחה עם השנים סיסטם לשיווק מקוון ברשת המבוסס על שימוש במספר כלי פרסום דיגיטליים כמו שירותי קידום אתרים במנועי החיפוש בפורמט ממומן ובאופן אורגני, שיווק ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, לינקדאין, פייסבוק וטיקטוק ואיתור אתרי חדשות המתאימים לשיווק תוכן אפקטיבי. כל אחד מהקמפיינים שהחברה מעלה עבור לקוחותיה מנוטר באופן שוטף, ועובר תהליך של אופטימיזציה שנועד לוודא כי התקציב המושקע בפרסום אכן מניב תוצאות.


מערכת ניהול לידים חכמה לתמיכה בתהליך השיווק


לצד הפרסום המקוון החברה מציעה גם מערכת חכמה לניהול של הלידים, פרטי המתעניינים היוצרים קשר עם המפרסם באמצעות טופס מקוון מכל מקורות המדיה והפרסום השונים. המערכת מתחברת באופן אוטומטי לקמפיין ויוצרת כרטיס לקוח מקוון שבו אפשר לתעד את כל שלבי ההתקשרות עם הלקוח, החל מהמענה הראשוני לליד ועד קבלת תשלום על שירותים ומוצרים.


אפשרות זו מעניקה למפרסמים שלושה יתרונות חשובים:



  • מסד נתונים חכם שבו ניתן לרכז את כל הלידים ללא שימוש בתוכנות CRM יקרות.

  • אפשרות לזהות בזמן אמת את מקורות התנועה הממירים ביותר ליצירת תמהיל פרסום נכון ואפקטיבי תוך ביצוע אופטימיזציה בזמן אמת.

  • אפשרות לבחינת איכות הלידים הנכנסים מכל אפיק פרסום בהתאם לכמות המכירות שהתבצעה בפועל. למשל, ניתן לדעת כמה מכירות הקמפיין האחרון בפייסבוק הכניס מול הקמפיין הממומן בגוגל ולהשקיע את עיקר התקציב באפיק הטוב מבין השניים.


לסיכום, לאחר עידן הקורונה עסקים רבים בעולם הפנימו לבסוף את החשיבות העצומה שיש לניהול קמפיין חכם ואפקטיבי ברשת, ולשמירה על זרם שוטף של לקוחות חדשים הנחשפים למותג ולשירותים. כעת, הגיע תורכם למנף את הכוח העצום של הרשת להגדלת המכירות. פנו ל-INCA בטלפון 1-700-70-90-71


האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי, ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.



The post יוצאים מהקורונה: העסקים בישראל למדו לעבור לדיגיטל appeared first on מקור ראשון.


מחבר: danab | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/61 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: