פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
22/12/2022 10:29

"ידו השלישית של נתניהו": דרכו של צחי ברוורמן לתפקיד ראש הסגל של רה"מ

שורת תקריות לא נעימות העלתה השבוע לכותרות את שמו של צחי ברוורמן, שממלא כעת תפקיד מרכזי במשימה המורכבת והרגישה של חלוקת התפקידים הקואליציוניים בתוך הליכוד.


על רקע המתיחות הזו, שתי חברות כנסת במפלגה, טלי גוטליב וגלית דיסטל־אטבריאן, תקפו את ראש המטה של נתניהו והאשימו אותו בהדלפות משיחות רגישות. "יועץ אחיתופל", הגדירה אותו גוטליב, ואילו ברוורמן לא נותר חייב וכינה את השתיים "כפויות טובה" (כך על פי דיווח של מיכאל שמש בכאן 11). בהמשך נמסר כי אנשי הלשכה נדרשו לעבור בדיקת פוליגרף, ולפי דוברו של נתניהו נמצאו כולם דוברי אמת.


"עזר כנגדו" – כך, על פי עדויות, מכנה ברוורמן בעצמו את משימתו ביחס לנתניהו. במסגרת תפקידו הוא העומד בשער, מופקד על כניסת אנשים ללשכה והוצאתם ממנה, מקבל ומסנן שיחות טלפון תכופות מגורמים חשובים, עונה בקצרה ובאופן ענייני. חברי מרכז מתקשרים באופן שוטף, ח"כים עוצרים אותו במסדרון בניסיון לדעת מה יהיה התפקיד שלהם. מבחינתו, האירוע עם גוטליב ודיסטל הוא לא יותר מתקרית שתחלוף עם הרוח. פניו מועדות לתפקיד הבא: ראש הסגל במשרד ראש הממשלה.


עם מינויו של ברוורמן למזכיר הממשלה, היו מי שתהו על מינוי האיש שצמח בשטח המקומי לתפקיד כה בכיר, ואחד מאנשי הלשכה לשעבר אף מתבטא במילים חריפות נגד ברוורמן. "הרושם שלי ממנו הוא של עסקן ליכודי, הכול אצלו פוליטיקה קטנה", הוא סבור. "לא ראיתי שום ערך מוסף מעבר לזה. הוא יכול להיות יועץ פוליטי מצוין. מזכירות הממשלה היא פונקציה די טכנית, ומנדלבליט לא ספר אותו. בעיקר אני זוכר איך הוא דיבר על יוסף שפירא, שהיה מבקר המדינה. שפירא התנכל לנתניהו וללשכה, אבל אני הזדעזעתי מהאופן שברוורמן דיבר עליו. הוא הכיר אותו טוב, ובכל זאת הדברים היו ברמה מאוד נמוכה וירודה. יש סגנון שהוא מתחת לראוי כשאתה מזכיר ממשלה".


בכירים אחרים שעבדו עם ברוורמן בעבר נשמעים אחרת. "מנסים למצב את צחי כדמות פוליטית, אבל הוא איש מקצוע", אומרת שיר כהן, ששימשה ראש מערך התקשורת של ראש הממשלה נתניהו בקדנציה הקודמת. "צחי ניהל את מזכירות הממשלה בקורונה ביד רמה. החלטות הממשלה בזמן הקורונה היו מורכבות מאוד, וניהול ישיבות הממשלה הארוכות, שנמשכו אל תוך הלילה, היה משימה לא פשוטה. כך גם ניהול הקבינט המדיני־ביטחוני במבצעים צבאיים. צחי עשה זאת במקצועיות ובאחריות".


כהן פוסלת על הסף אמירות על שוביניזם מצד ברוורמן. ״נתניהו מינה אותי בגיל 25 להיות ראש מערך התקשורת שלו כראש ממשלה, הייתי תמיד האישה היחידה בחדר, ומעולם צחי לא התבטא או התנהג באופן פוגעני לנשים. להפך", היא מעידה.


הכתבה המלאה תתפרסם מחר (שישי) ביומן של מקור ראשון



The post "ידו השלישית של נתניהו": דרכו של צחי ברוורמן לתפקיד ראש הסגל של רה"מ appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Ayelet kahana | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/33 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: