פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
2/1/2023 21:29

בן גביר עלה להר הבית: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע הבוקר (ג') לביקור ראשון בהר הבית בתפקידו כשר לביטחון לאומי של מדינת ישראל. "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס", אמר בן גביר לאחר הביקור, "הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל. מי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל".


אמש שוחח בן גביר עם ראש הממשלה נתניהו בנושא עלייתו להר הבית, בעקבות אזהרתם של גורמים ביטחוניים על המתיחות שעלולה להיווצר בעקבות המהלך, ובסיכומים שפורסמו נדמה היה כי העלייה תידחה.


על אף הדברים, הבוקר נראו כוחות גדולים של משטרה בדרכם להר הבית, ותמונה של השר צועד בכותל לעבר ההר הופצה ברשתות החברתיות, עוד לפני שהר עלה להר. כמה דקות לאחר מכן נכנס השר בן גביר להר הבית לביקור קצר, ויצא ממנו ללא אירועים חריגים.



לפי דיווח בערוץ 14, אמש התקיימה הערכת מצב בראשות המפכ"ל קובי שבתאי ומפקד מחוז ירושלים, בה החליטו בתיאום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לאפשר את עלייתו של השר בן גביר להר הבית.


תום ניסני מנכ"ל בידינו למען הר הבית: "כל הכבוד לשר בן גביר שעלה ולא נכנע לאיומי והפחדות החמאס. בינתיים השמש ממשיכה לעלות והמזרח התיכון לא בער. וגם אם יש מי שינסה להבעיר, סומך על צה"ל והמשטרה שיסירו את האיום. הגיע הזמן להיות עם חופשי בארצנו".


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... -at-07.45.26-750x563.jpeg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
כל כוחות התגבור של יס"מ ירדו למטה לגשר. צילום: תום ניסני

ראש מנהלת הר הבית, הרב שמשון אלבוים, הגיב בברכות ואמר כי "עליית ההודיה של השר לביטחון הפנים להר הבית ביום הצום של 'עשרה בטבת', הוא בעיתוי הנכון ביותר, והביטוי הנכון ביותר לדיסוננס החורבן והקוממיות המשמשים בערבוביה במקום המקדש אחרי למעלה מחמישים שנות שחרורו".


במנהלת הר הבית ציינו בסיפוק את התהליך החיובי שעובר על הר הבית כבר 8 שנים ברציפות. מאז ימי נתניהו וגלעד ארדן שעלה להר הבית כשר לביטחון הפנים אחרי הפיגוע הקשה שבו נפלו במקום שניים משוטרי ההר, המהפך השירותי של משטרת ישראל והסדרת התפילות החרישיות במקום שזוכות כיום להשתתפות של 50,000 יהודים בשנה.


The post בן גביר עלה להר הבית: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ohadr | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/38 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: