פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
5/1/2023 12:17

רצו לפטר עובד רק כי הוא לא הבין את הפוליטיקה כאן. שכנעתי שישאירו אותו והיום הוא פורח

הקטלבל הוא משקולת כבדה שעובדת על כל הגוף ומייצגת את הרוגע שלי. עבודה עם משקלים ומשקולות מרגיעה אותי, שומרת על הבריאות הפיזית והנפשית שלי והופכת אותי למנהלת טובה הרבה יותר.


הארגון מונה כ־3,500 עובדי החברות סלקום, נטוויז'ן, דינמיקה וגולן טלקום. בקבוצה יש 11 עובדי ועד ושלושה עובדי מטה.


הטוב שאנחנו עושים חייב להיות מופץ החוצה. רשתות חברתיות הן הדרך המהירה והיעילה לכך, ועמוד התאורה הזה מסייע לי לעשות זאת. וכן, זה גם מייצג את השטותניקית והיצירתית שבתוכי לצד הרצינות, כי אי־אפשר בלי זה.



אני מעורבת עמוק בהתרחשות העסקית בחברה, וגאה להיות הראשונה במינוי דירקטור מטעם העובדים בדירקטוריון סלקום. דשבורד שמקרין נתונים בזמן אמת הוא חיוני לעבודתי.


האפשרות להדליק דברים בבית מהסמארטפון משמחת אותי. הסוויצ'ר הוא האפליקציה הכי שימושית שלי. פשוטה, אבל מדליקה לי את הדוד מרחוק.


"שמעתי שרוצים לפטר עובד רק כי הוא לא הבין את הפוליטיקה כאן, ושכנעתי את ההנהלה להשאיר אותו. לכל אדם יש את המקום שהוא פורח בו, לרוב זה רק עניין של התאמה"


1. משכורת ראשונה


השכר הראשון שקיבלתי בסלקום היה בסך 5,200 שקל. כבר אז ידעתי שאני כאן כדי לטפס.


2. חור בהשכלה


אני קצת מתביישת בזה, אבל חוש הכיוון שלי פשוט לא עובד. אני נכנסת למקום, מנסה לחזור ותמיד יוצא שאני הולכת בכיוון הפוך. בבקשה אל תספרו לאף אחד.


3. משבר


לפני 3 שנים דלפה לתקשורת ידיעה על פיטורי 1,200 עובדים. יצרתי מתווה להחלפת תוספת השכר התזרימית של העובדים במניות חסומות ואופציות של סלקום. העדפתי לעשות עסקה ולא לשרוף צמיגים. הימרתי, וההימור הצליח – לא פוטר אף עובד.


4. עובד מצטיין


אדם בן 50 שפוטר מאמדוקס נאלץ לעבוד במוקד עם חבר'ה צעירים ופרח כאן. המנהלת סיפרה שרוצים לפטר אותו רק כי ״הוא לא מבין את הפוליטיקה". שכנעתי אותה לתת לו תפקיד אחר, והיום הוא ממשיך להתקדם כאן. לכל אחד יש מקום שהוא פורח בו, לרוב זה עניין של התאמה.


The post רצו לפטר עובד רק כי הוא לא הבין את הפוליטיקה כאן. שכנעתי שישאירו אותו והיום הוא פורח appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ohadr | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/57 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: