פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
11/1/2023 8:52

אחרי תשע שנים: בית המשפט הרשיע את החשוד ברצח זמר החתונות

שופטי בית המשפט המחוזי בחיפה, הנשיא רון שפירא, סגן הנשיא אברהם אליקים ותמר נאות פרי הרשיעו היום (ד') את חאלד ג'בארין ברצח זמר החתונות שפיק כבהא מסאלחה, באום אל פאחם.


הרצח בוצע לאחר שמסאלחה סיים הופעה בחתונה, והרקע לו היה התחייבות הזמר להופיע באירוע הקשור בחתונת אחיו של ג'בארין שהתקיימה שנה קודם לרצח. מסאלחה לא הגיע להופעה כפי שהתחייב, עובדה שהכעיסה את משפחתו של ג'בארין, ובעקבות כך הוא הוזהר כי לא יעז להופיע בעיר אום אל פאחם. בליל האירוע הוא הופיע בחתונה בעיר וכאמור, כשיצא מהחתונה, נורה למוות.


כתב האישום הוגש בינואר 2014 ובמסגרת המשפט התקיימו 113 ישיבות של שמיעת ראיות. בשלב מסוים של ההליך נראה היה כי גובש הסדר טיעון, אלא שלאחר שההסדר אושר בבית משפט זה ואף ע"י בית המשפט העליון במסגרת דחיית עתירה לבג"צ שהגישה משפחת המנוח – נפגעי העבירה – ההסדר לא הביא לסיום ההליך. לאחר מכן פרצה מגפת הקורונה שמנעה קיום ישיבות לשמיעת ראיות. כל אלו עיכבו את סיום ההליך של בירור הדין.


בהכרעת הדין נקבע כי ג'בארין היה במקום, וכי ירה בזמר החתונות על מנת לרצוח אותו. "ביצוע שלוש יריות ממרחק של כ-3 מטר אל עבר פלג הגוף העליון של המנוח, אינו יכול להותיר ספק באשר לכוונה להביא למותו. היות והירי נורה מהמרחק האמור ובזוויות כפי שפורטו בחוות הדעת של השופט אליקים, ברור היה ליורה שהוא עתיד לפגוע בפלג הגוף העליון של מי שישב ברכב, גם בהינתן שמדובר בשני כלי רכב שנמצאים בתנועה. מדובר ב-3 יריות עוקבות, ובהקשר זה הקביעה לגבי 3 עד 4 יריות מבוססת על העדויות של השניים אשר היו ברכב במועד ביצוע הירי ולמרבית המזל לא נפגעו כפי שנפגע המנוח, ובאלו הנסיבות סבורני שהוכח מעבר לכל ספק סביר שאכן הייתה כוונת קטילה", כתבה השופטת תמר נאות פרי.


לאור זאת הורשע ג'בארין בעבירות של רצח וקשירת קשר לביצוע רצח ובעבירות נשק.


The post אחרי תשע שנים: בית המשפט הרשיע את החשוד ברצח זמר החתונות appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ZeviP | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/38 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: