פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
18/1/2023 10:30

במאמץ למנוע את החגיגות, המשטרה פשטה על ביתו של המחבל שישוחרר מחר

מאהר יונס, שרצח יחד עם בן דודו כרים יונס את החייל אברהם ברומברג ב-1980, צפוי להשתחרר מחר אחרי 40 שנה בכלא הישראלי. בוואדי עארה דיווחו כי כוחות מתוגברים של משטרת ישראל פשטו אתמול בערב על ביתו של המחבל מאהר יונס בכפר עארה, על מנת להזהיר את המשפחה שלא לקיים את הכינוסים והחגיגות שמתוכננות מחר בטקס קבלת הפנים לשחרורו.


בינתיים מתגבשת יוזמה להפריח 40,000 בלונים עם דגלי אש"ף במקביל לשחרורו של יונס, כהתרסה על החלטת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר האוסרת על הנפת הדגלים בשטח ישראל. ברשתות החברתיות הפיצו את הקריאה להפרחת הבלונים ולהנפת הדגלים תחת האשטאג #הרם את הדגל_שלך.


כזכור, לאחר שחרורו של כרים יונס התקיים פסטיבל של ממש בכפר עארה, במסגרתו הגיעו בכירים ברשות הפלסטינית לחלוק כבוד למחבל המשוחרר. הם התראיינו בכלי התקשורת והציגו אותו כגיבור לאומי. שר הביטחון יואב גלנט החליט בתגובה לשלול אישורי כניסה המיוחדים של הבכירים. לאחר חגיגות השחרור דרש בן גביר ממפכ"ל המשטרה שבתאי לקיים תחקיר מדוע הן התקיימו, לאחר שהשר הורה למשטרה לפעול למנוע אותן.


השר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קיימו אתמול (ג') הערכת מצב לקראת השחרור הצפוי של יונס, ובמהלכה אמר בן גביר כי "האירוע הזה הוא מבחן הריבונות שלנו ואסור לנו בשום אופן לאפשר עבירות חמורות של עידוד ותמיכה בטרור בכל מקום במדינת ישראל. עיניהם של כל אזרחי ישראל נשואות לאירוע הזה וככל שנהיה חדים, תקיפים וברורים יותר – האמירה תהיה ברורה יותר, שמדינת ישראל וכוחות הביטחון לא יאפשרו אירועים כאלה תחת ריבונותנו. אני סומך עליכם שתעשו את הטוב ביותר וכולי תקווה שהאירוע יסתיים בהצלחה מלאה וללא תמיכה והסתה לטרור ובפעילות משותפת נביא תוצאות טובות למען מדינת ישראל והריבונות שלנו".


מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אמר לאחר הדיון: "משטרת ישראל תעשה הכל על פי הוראות החוק ולא תאפשר את הפרת החוק בזמן שחרור המחבל. מדובר בשחרור של מחבל וכל מי שיעבור על החוק ייעצר ויטופל על ידי משטרת ישראל. אנחנו ערוכים לקראת השחרור ובמקביל שוחחתי לפני מספר ימים עם קרוב משפחתו של אברהם ברומברג ז"ל והבטחתי לו כי משטרת ישראל לא תאפשר גילוי תמיכה או אהדה למחבל".


The post במאמץ למנוע את החגיגות, המשטרה פשטה על ביתו של המחבל שישוחרר מחר appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ZeviP | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/27 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: