פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
29/1/2023 2:38

פת"ח לוקח אחריות על ניסיון החדירה לקדומים: "אנו קוראים לעמנו להתחמש, רק הרובה צריך לדבר"

בארגון פת"ח פרסמו הודעת תמיכה ופרסו חסות על המחבל שחדר לישוב קדומים במוצאי שבת , כרם עלי סלמאן בן ה 18 מכפר קוצין. מזכיר פת"ח בג'נין, עטא אבו רמילה, אמר כי "הפילוג במחנה הפלסטיני מאחורינו, והיום פת"ח, חמאס, הג'יהאד האיסלאמי, החזית העממית וכל הפלגים, נלחמים בשורה אחת". הוא קרא לפלסטינים להתחמש כדי להמשיך את הטרור נגד ישראל: "אנו קוראים לכל בני עמנו להתחמש, כי היום רק הרובה צריך לדבר".


בשבת התקיימה פגישה בראשות אבו מאזן בה דנו בהתפתחויות האחרונות. בסוף הפגישה  ההנהגה הפלסטינית שבה והטילה על ממשלת ישראל את האחריות המלאה "להסלמה המסוכנת בשל פשעיה שהובילו ל-31 הרוגים פלסטינים בחודש האחרון".


בהודעה שפורסמה בסוכנות הידיעות הרשמית נכתב: "אנו מזהירים כי המשך הגישה הזו תוביל לעוד הידרדרות במצב באופן שיאיים על הביטחון והיציבות באזור כולו". ההנהגה הפלסטינית פנתה לקהילה הבינלאומית ולממשל האמריקאי "לחייב את ממשלת הכיבוש לעצור את צעדיה החד צדדיים".




בתוך כך, האחראי על ההסברה בארגון הג'יהאד האיסלאמי, דאוד שיהאב, אמר בראיון לרשת אלמיאדין הלבנונית, כי ישנה אפשרות אמיתית לעימות גדול עם ישראל והפלגים הפלסטינים מתכוננים לכך. כבר עכשיו, בראיון, נתן בכיר הג'יהאד האסלאמי שם למערכה הבאה "ירושלים ומסגד אלאקצא" והעריך שהיא תפרוץ עוד לפני חודש רמדאן שחל במרץ הקרוב . שיהאב הדגיש, שראש ממשלת ישראל, נתניהו, יודע שהוא יושב על חבית נפץ יחד עם סמוטריץ' ובן גביר .שיהאב הבהיר שירי הטילים מהרצועה לישראל בליל חמישי- שישי היה מסר של אזהרה של פלגי ההתנגדות הפלסטינים לישראל.


מוסא עלקם, אביו של ח'יירי עלקם, המחבל מהפיגוע בנווה יעקב התראיין לרשת אלג'זירה ואמר כי בנו רצה למות, בניגוד להסבר שנתנו בתקשורת הישראלית. האב שהתגאה בבנו הרוצח הבהיר כי בנו רצה למות ללא קשר לנקמה על סבו "שלא יקשרו את מות אבי במות בני, כך האל בחר עבורו, הוא לא חשב לנקום על מות סבו". הוא שלל כל השתייכות ארגונית של בנו: "הוא לא שייך לא לחמאס, לא לפת"ח ולא לשום ארגון אחר". הוא ציין עוד שלא הצטער לשמוע על מות בנו ואמר כי זה היה גורלו, למות למען המולדת.


The post פת"ח לוקח אחריות על ניסיון החדירה לקדומים: "אנו קוראים לעמנו להתחמש, רק הרובה צריך לדבר" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ShayR | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/27 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: