פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
29/1/2023 2:23

נתניהו הציע: הענקת נשק למתנדבי זק"א שנמצאים גם בריכוזים חרדיים

ישיבת ממשלה נפתחה הצהריים (א) בהתייחסות לאירוע השבת הקשים. בפתח הישיבה נתניהו הודיע כי הנחה את ראש המל"ל "לבחון עוד צעדים נוספים שעלו בקבינט אנחנו ערוכים לכל אפשרות. התגובה לטרור היא יד קשה, עוצמתית. גורמי הטרור מבקשים לטבוח בנו ללא הכרה ואנחנו צריכים להתלכד ולהתאחד ביחד ורק כך נגבור עליהם וננצח אותם".


על זירוז אישורי נשק הוסיף כי "יש בזק"א 3000 אופנוענים, תתארו לכם שאנשי זק"א יהיו חמושים, זה מגדיל את יכולת התגובה". המשמעות היא שמתנדבי זק"א יעברו הכשרה ויוכלו לתת מענה ירי באזורים החרדים, וגם יעניק טיפול רפואי מהיר בגמר האירוע.


עוד קודם התייחסו השרים למחיר הדמים הקשה בשבת מגל הפיגועים. השר אופיר סופר: "פיגוע קשה מאד בבירת הנצח של מדינת ישראל שתמשיך להיות בירת הנצח. אחריות ממשלת ישראל להתמודד עם זה". על החלטות הקבינט אמר סופר שהוא "לא מכיר את הרזולוציות, ברמת הכותרות אני חושב שאנחנו בכיוון נכון, אלו דברים שייבחנו לאורך זמן".


השר עמיחי אליהו: "אויבנו חושבים שיש מלחמת אחים בפתח, אף אחד לא יסדוק את הלכידות שלנו. כל מי שירים עלינו יד ייתקל בזרוע החזקה של צהל. אנחנו נמשיך להתווכח אבל זה לא יפגע בלכידות שלנו". על החלטות הקבינט אמר השר אליהו "צריך יד קשה יותר. צריך לפגוע בכל מי שמעז להרים יד על אזרח ישראלי, אנחנו נעשה את זה, בונים את הצעדים שלנו על מנת לחזק את היכולת שלנו לפגוע במרצחים".


השר אופיר אקוניס: "הטבח בנווה יעקב הוא אחד מהמעשים השפלים ביותר שחוותה בירתנו, צריך לנקוט בכל האמצעים כדי לסכל אירועים דומים בעתיד הקרוב. לדאבון הלב הפורעי רוצים לפגוע כל הזמן בציבור היהודי, בבית כנסת במקום תפילה, בליל שבת, אכזריות כזאת. אני לא זוכר מזמן. הוא צריך להיות מגורש, המשפחה צריכה להיות מגורשת".


 


The post נתניהו הציע: הענקת נשק למתנדבי זק"א שנמצאים גם בריכוזים חרדיים appeared first on מקור ראשון.


מחבר: moshem | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/25 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: