פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
1/2/2023 7:33

"פגיעה בלתי נסלחת": בליכוד פתחו במאבק בדרישה לממש את החוק הנורווגי

פעילי וחברי מרכז הליכוד חתמו על מכתב לראש הממשלה וליו"ר הכנסת ובו קראו ליישום נרחב של החוק הנורווגי. במכתב הם דרשו מנתניהו ואוחנה ללחוץ על שרים נוספים מסיעת הליכוד להתפטר מתפקידם כח"כים ולפנות את מקומם בכנסת לבאים בתור ברשימת הליכוד.


מטרת המכתב היא להכניס לכנסת את מועמדי רשימת הליכוד ממספר 37 עד מספר 44. המכתב נשלח בעקבות האישור של התיקון להרחבת החוק הנוורגי בכנסת בשבוע שעבר, שהכשיר את הכנסתם של עוד שבעה ח"כים לכנסת. חברי רשימת הליכוד המועמדים להיכנס לכנסת ערכו ישיבות חירום והחליטו על הצעדים הבאים שיביאו לכניסתם. את המאבק מובילים אביחי בוארון וקטי שטרית.


במכתב נאמר: "אנו המומים וכואבים את הפגיעה הבלתי נסלחת של חברינו וחברותנו השרים, על אי קיום הבטחתם להתפטר מהכנסת ולאפשר לשאר החברים ברשימה לכהן כפרלמנטרים המייצגים את תנועת הליכוד וערכיה. כתוצאה מכך קיימת אווירה קשה מאוד של אכזבה מהשרים שלנו. כך לא מתנהגים!"


יש לציין כי הרחבת החוק הנורווגי קיבלה דחיפה מאוד רצינית וחזקה מראש הממשלה ולשכתו, משר החינוך יואב קיש, משר המשפטים יריב לוין ומיו"ר הקואליציה אופיר כץ. והחוק אושר בזמן שיא בוועדת חוקה ובכנסת ברוב של 65 חברי כנסת. על אף שהתקיים דיון בסיעה ולמרות שהחוק אושר, שרי הליכוד מסרבים להתפטר. לטענת כותבי המכתב השרים "מונעים כניסת נציגת העדה האתיופית, נציג מחוז תל אביב, חברת כנסת מצוינת, נציג הצעירים, נציג המושבים, נציג ההתיישבות ונציג המגזר הערבי".


בהמשך המכתב ששלחו חברי המרכז נטען כי "השרים רצים ומבקשים ממפלגות ערביות וממפלגות יש עתיד, עבודה, ישראל ביתנו והמחנה הממלכתי, קיזוזים. אל תאחזו בקרנות המזבח, תפנו את המקום לאחרים! זו משילות!"


The post "פגיעה בלתי נסלחת": בליכוד פתחו במאבק בדרישה לממש את החוק הנורווגי appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ShayR | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 3/25 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: