פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
2/2/2023 12:15

"תמיד תהיו חשדנים, אל תקבלו כל דבר כמובן מאליו"

Bittax מפתחת טכנולוגיה שמאפשרת ללקוחותיה לחשב בצורה מדויקת חבות מס על רווחים בקריפטו, כולל דיווח למס הכנסה וקבלת דו"ח אישור למסלול הכספים ומקור ההון לכספים שמקורם בקריפטו. החברה כבר דיווחה עבור לקוחותיה על למעלה ממיליארד שקל לרשות המיסים.


מתלה הבגדים הוא סמל לדיסוננס בחיי. רוב היום אני בביטקס וחי כמו סטרטאפיסט על כל המשתמע מכך – כולל לבוש הטי־שירט, אליו הוספתי טרנינג בצבעים מזעזעים. בזמנים שאני עולה על חליפה אני עושה שינוי ומבין שאני כרגע מייצג את לקוחותיי מול הרגולטור או בתקשורת.


המומחיות שלי היא מיסים, ואני אסיר תודה על כך. התכונה הדומיננטית ביותר שפיתחתי היא דיסקרטיות. היכולת לשמוע הכול, ולספק ללקוחותיי ביטחון שחוץ ממני איש לא ידע על כך, אפילו לא בני או בנות זוגם.


בביטקס מחברים אותי לשינוי מדהים שהכניס לחיי עניין ואושר אינסופיים: גילוי עולמות הטק והקריפטו. המעבר מחיים בעולם דיסקרטי, שלקוחות מספרים אחד לשני מפה לאוזן, לעולם שבו מוכרחים לחשוף את המוצר, לבדוק התאמות וכן לשתף ברשתות את כל העולם.


* יש לי הרגל רע שאני לא מצליח להיפטר ממנו: פפסי מקס. אחנו מדברים על כמות מסחרית שלא הייתה מביישת מסעדה בגודל בינוני


 


1. טיפ לעובד


תמיד תהיו חשדנים, אל תקבלו כל דבר כמובן מאליו. מה שכולם חושבים ועושים מראה לנו רק את הממוצע והסתמי. תהיו מיוחדים, אבל לא כסיסמה. זה דורש מחשבה יצירתית אבל ביסוס ועובדות.


2. משבר


פרשת רשות המיסים, שהייתי מעורב בה בשנת 2007, ולבסוף חתמתי על הסדר טיעון, לימדה אותי על צדק, חברות, נחישות, ועל איך הופכים משבר להצלחה ומתחזקים, תוך כדי שיעור על החיים. קצת יקר אבל שווה כל מחיר.


3. חור בהשכלה


הריצה הבלתי מתפשרת אחרי פרקטיקה והצלחה הותירה חללים בתחומים אחרים, כגון אמנות ושאר רוח. יש מצב שאני לא יודע מה פספסתי שם. שמח שתמיד היה ויש לי זמן לילדים שלי.


4. משכורת ראשונה


הייתי שוטף כלים, וקיבלתי משכורת מינימום בתעריף של שנת 1983. אז גם למדתי על נפלאות האינפלציה שכילתה את המשכורת במהירות. הצלקת הזאת נהנתה מהקלה עם תגלית עולם הבלוקצ'יין המחוסן מפני האינפלציה.


The post "תמיד תהיו חשדנים, אל תקבלו כל דבר כמובן מאליו" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: adish | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/32 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: