פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
2/2/2023 11:38

אמיר דדון חוגג עשור לאלבומו "יש אין סוף" ומארח את ברי סחרוף וריקי גל

*המלצת השבוע


פצ'ה קוצ'ה הוא ערב אמנות ויצירה מרתק, שונה וייחודי. אמנים מתחומים רבים נפגשים על במה אחת, ולכל אחד שש דקות ו־40 שניות בדיוק כדי להביע את עצמו. במהלך הערב יעלו תשעה יוצרים ויוצרות שהמשותף לכולם הוא עשייה מקורית שמרטיטה את המוח ומאתגרת את הלב. חלק ידברו, חלק ישירו, חלק יזוזו, חלק יזיזו אתכם וכולם יישבעו אמונים לפורמט המוגדר. פצ'ה קוצ'ה נולד כערב חד־פעמי בטוקיו וכיום הוא מתקיים ביותר מ־1,200 ערים שונות בעולם.


היכל התרבות, תל–אביב | 6-7.2


תיאטרון


חברי תיאטרון הליצנות הישראלי "דוואי" יקיימו במהלך פברואר מסע ברחבי הארץ עם "אנדר קונסטרקשן", קומדיה ללא מילים למבוגרים. ההצגה מגוללת את סיפורם של שלושה בחורים תימהוניים שמתעוררים בבוקר בדירתם הצפופה והמתפרקת, ומנסים להרתיח מים בקומקום. קבוצת תיאטרון דוואי, שהוקמה ב־2015, יוצרת ומקדמת תיאטרון ללא מילים, עם רפרטואר של מופעי ליצנות תיאטרלית למבוגרים ולכל המשפחה. המופע הוצג בפסטיבלים בינלאומיים לתיאטרון וגם זכה בפרס קיפוד הזהב של תיאטרון הפרינג' בישראל.


תיאטרון דימונה |  5.2


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/01/תיאטרון-דוואי-אנדר-קונסטרקשן.-צילום-אלפרדו-מילן-alfredo-millan-750x500.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
צילום: אלפרדו מילן

הופעה


בשנים האחרונות פרץ אמיר דדון אל מרכז התודעה הישראלית, עם קול גדול שממלא אולמות ושיתופי פעולה מעניינים עם רשימה מכובדת של אמנים. אחרי מסע הופעות ארוך, דדון מגיע לביתן 1 אקספו תל־אביב לחגוג עשור לאלבומו "יש אין סוף" ומארח את ברי סחרוף וריקי גל. המופע כולל שירים מאלבומיו השונים: בין קודש לחול, יש אין סוף, כל יום כמו נס, לבחור נכון, בנאדם, אור גדול, הרוח הטובה, אבא, ועוד.


זאפה, תל–אביב | 9.2


הצגה


צילום: סוליקא סטודיו- שלומית דהן

ההצגה "פעם שלישית גדילה" של גתית לביא־גבאי בבימויה של אפרת קוזין היא מונודרמה חשופה על מחירו של ביטול עצמי בתוך זוגיות. כשהילה, צעירה דתייה, התאהבה בפעם הראשונה לא היה לה מושג דרך כמה קשרים עוד תצטרך לעבור. נישואיה מתפרקים פעם אחר פעם, עד שהיא מבינה שהיא מוכרחה לעצור ולצאת למסע אל עצמה. ההצגה מבוססת על סיפוריהן של נשים גרושות בחברה הדתית ועל תובנות ממסע חייהן.


בית מזיא, ירושלים |  7.2


צילום


כילד ששרד את מלחמת העולם השנייה והיה דור שלישי למשפחה של צלמים, הפך גברא מנדיל למי שמנציח את הדימוי הישראלי דרך פורטרטים של מובילי התרבות של שנות השישים. בתערוכה "התעשייה" יוצגו לראשונה צילומים של הדודאים, ג׳וזי כץ, אריק לביא, הגשש החיוור, להקת כוורת בתחילת דרכה, ציפי שביט, צביקה פיק ועוד. כמו כן, יוצגו צילומים שלא נחשפו בעבר, רעיונות לקמפיינים וניסיונות צילום בעדשות שנראה שהקדימו את זמנם. לצד הצילומים ההיסטוריים יוצגו צילומים שנוצרו בהשראתו של צלמים שהתחנכו אצלו בבית הספר לצילום שייסד.


גלריית המשכן בית מאירוב, חולון | 8.2-3.5


מוזיקה


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/01/גוזי-כץ-קרדיט-צילום-יעל-רוזן-750x413.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
צילום: יעל רוזן

פסטיבל החורף של היכל התרבות יתקיים השבוע ויהיה יריית הפתיחה לציון 65 שנים להקמת ההיכל. החגיגות יחלו במופע "האהבות שלי", מחווה לג'וזי כץ במלאת 60 שנה לקריירה מוזיקלית בהשתתפותם של אלון עדר, אסף אמדורסקי, אפרת גוש, ברי סחרוף, מיקה קרני, קרן אן, שלומי שבן ועוד. עוד בפסטיבל: מירי מסיקה תארח את ריטה, הדג נחש יחגגו 25 שנה ויארחו את טונה, ארקדי דוכין יארח את מוש בן־ארי, אורית שחף ותום פטרובר (היהודים), ויופיעו גם דקלה, ריף כהן, טריו נורית גלרון, רונה קינן ודניאלה ספקטור. טיפקס יחתמו את אירועי הפסטיבל בהופעה עם שרית חדד.


היכל התרבות, תל–אביב | 8-11.2


אם תרצו להציע אירוע שנמליץ עליו, זה המקום >> ymotzash@gmail.com


The post אמיר דדון חוגג עשור לאלבומו "יש אין סוף" ומארח את ברי סחרוף וריקי גל appeared first on מקור ראשון.


מחבר: adish | מקור ראשון חשיפות: 6 | דירוג: 2/53 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: