פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
16/2/2023 11:42

תמיר גרינברג פותח סיבוב הופעות ומארח את אסף אמדורסקי וואלרי חמאתי

* המלצת השבוע: תמיר גרינברג פרץ לתודעה הישראלית כשזכה במקום הראשון בעונה השמינית של "הכוכב הבא". יש שיגידו שהכירו אותו הרבה לפני כן, כשהופיע עם הלהקה שלו ביום העצמאות מול יותר מ־15 אלף איש בהיכל נוקיה. עכשיו גרינברג פותח סיבוב הופעות שמארח את אסף אמדורסקי וואלרי חמאתי. בליווי להקתו, גרינברג יציג ביצועים יוצאי דופן של שירים מקוריים שנכנסו לראש רשימות המצעדים, לצד ביצועים חד־פעמיים ללהיטים מתקופות שונות.


אקספו תל–אביב, ביתן 1 | 18.2


אומנות


אשכול התערוכות החדש במוזיאון רמת־גן לאמנות ישראלית עוסק במצבי ביניים בחוויה האנושית. מוצגות בו שלוש תערוכות קבוצתיות מגוונות של אמנים ישראלים ובינלאומיים. התערוכה הקבוצתית "עַל שְֹפַת הַסַּף" מציגה את המוזיאון כמרחב שאליו מגיעים להתבונן, לחוות, ואולי אף להשתנות. התערוכה "הגוף האינסופי" עוקבת אחר מסעו והשתנותו של הגוף האנושי, על רקע טשטוש הגבולות בין העולם הווירטואלי ובין העולם הממשי. התערוכה "אה־הא!" מפנה מבט לתופעה האנושית של תובנה פתאומית, ומודעות לרגע שבו רעיון מבליח במפתיע.


מוזיאון רמת–גן לאמנות ישראלית | עד סוף אפריל


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/02/ממוארת-נחמה-גולן-באדיבות-האמנית-פרט-מתוך-מיצב-750x604.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
באדיבות נחמה גולן

מוזיקה


התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד משתפת פעולה עם להקת שפתיים ומעלה את הקונצרט "אהלן וסהלן" ברחבי הארץ. שפתיים שינתה את פניה של הסצנה המוזיקלית בישראל כשבחרה לדבר "בשתי שפות" וחיברה בין מוזיקת פולקלור עממית מרוקאית למוזיקה ישראלית עם נגיעות רוקנרול. בקונצרט יבוצעו להיטי הלהקה, בעיבוד תזמורתי חדש בניצוחו של רועי אזולאי.


היכל התרבות Friends ירוחם | 20.2, מוזיאון תל–אביב | 23.2, המשכן לאומנויות הבמה באר–שבע | 26.2


הצגה


מפגש מקרי בין שני זרים בגינת כלבים מוליד מערכת יחסים מפתיעה וסוערת שגורמת לשניהם לאבד שליטה ולקפוץ למים בלי גלגלי הצלה. הצגה על נישואין, על גירושין, על מעידות קטנות ועל פנטזיות שאף פעם לא מתגשמות. זה התוכן של הקומדיה החדשה "להוריד את הכלב", מאת יואב בר־לב ושלומית ארנון, זוג נשוי באושר, שעוסקת, איך לא, בזוגיות ארוכת שנים.


השניים כתבו את המחזה בביתם בתקופת הקורונה, ולהבדיל מלהיטים אחרים שהם חתומים עליהם כמחזאים, הפעם הם ישחקו בו בעצמם. את ההצגה ביים ארז שפריר.


תיאטרון גבעתיים | 24-25.2


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/02/שפתיים-צילום-גבאי-אורי-טובה-750x500.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
צילום: גבאי אורי טובה

הסכת


"אוכלי סרטים" הוא  הסכת על קולנוע, פילוסופיה ומה שביניהם. "האוכלים" הם ליעד הרמן, יזם וחולה קולנוע, ניתאי דגן, במאי, תסריטאי ועורך וארנון רוזנטל, שחקן תיאטרון ודוקטורנט לפילוסופיה. בכל פרק הם מתמקדים בסרט קנוני או עכשווי ומדברים על תהליך היצירה, חוויית הצפייה והרעיונות הפילוסופיים שעולים.


ביום שני הם יגיעו לסינמטק ויקליטו פרק בשידור חי ולאחריו יוקרן הסרט "סקייפול" מסדרת ג'יימס בונד.


סינמטק תל–אביב | 20.2


תערוכה


מזה עשור שהאמנית אריאן ליטמן מטפלת בנופים פצועים באמצעות מפות קרטוגרפיות. בין השאר היא התייחסה אל הטריטוריה של יהודה ושומרון בתחבושות לבנות וסטריליות המזוהות עם עבודתה. יצירתה של ליטמן מגיבה למרחב פוליטי, התנגשות וקרע חברתי. כמו סיסמוגרף היא מחפשת אחר המקומות החבולים ומנסה לאחות ולחבוש אותם. בתערוכת היחיד החדשה שלה, "ארץ־אם" מתווספות פעולות של הסרת החבישות, חשיפת הצלקות, וגילויים של הפצעים המדממים. מתוך למידה מטראומה במרחבים אישיים, ליטמן מוסיפה יסודות של מחילה ושל הכלה למרחבים ציבוריים.


גלריה אגריפס, ירושלים | עד 18.3


אם תרצו להציע אירוע שנמליץ עליו, זה המקום >> ymotzash@gmail.com


The post תמיר גרינברג פותח סיבוב הופעות ומארח את אסף אמדורסקי וואלרי חמאתי appeared first on מקור ראשון.


מחבר: adish | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/27 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: