פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
23/2/2023 11:22

יום האישה 2023: אבי נשר ויונתן ריגר בשיחות על נשים בסרטיו של הבמאי

*המלצת השבוע


התזמורת הקאמרית הבינלאומית "הווירטואוזים של קייב" בניצוחו של דמיטרי יבלונסקי מגיעה לישראל. ההרכב המיוחד בעל הססגוניות המוזיקלית החכמה, ההקפדה על כל פרט והאהבה ללא גבולות לקהל, יבצעו יצירות של ויואלדי, סקוריק, מנואל דה־פאייה ועוד.


תיאטרון ירושלים | 4.3, אודיטוריום רפפורט, חיפה | 6.3, משכן אומנויות הבמה, באר–שבע | 7.3, היכל התרבות, נס–ציונה | 8.3, היכל אומנויות הבמה, הרצליה | 9-10.3


פסטיבל


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/02/אפרת-בן-צור-קרדיט-צילום-תומר-גילת-750x494.jpg 750w" sizes="(max-width: 769px) 100vw, 769px" />
אפרת בן צור. צילום: תומר גילת

פסטיבל אישה בתיאטרון חולון ייערך לציון יום האישה הבינלאומי. במופעי מקור ובכורות בתחום המוזיקה יתארחו חוה אלברשטיין, אסתר רדא, לאה שבת, אביבה אבידן והיוצרת רוני וגנר. עוד בתוכנית: "הסבתות" קומדיה מבית היוצר של תיאטרון החאן (בימוי: שירילי דשא), ו"השונית", עבודת מחול עכשווי של תמר עמית־יוסף. הפסטיבל מתחדש השנה ב"מפגשים בטרקלין" – מרחב אלטרנטיבי ואינטימי באווירת סלון ביתי של היוצרות שיארחו את הקהל למפגשי שיחה, הומור ומוזיקה: ליליאן ברטו ונלי תגר ישוחחו על נורה אפרון, טלולה בונט ויעל לבנטל יערכו מפגש מלא הומור, שירי ארצי ושפרה קורנפלד ידברו על הריפוי שבמילים, על הכתיבה ועל החיים.


תיאטרון חולון | 1-4.3


חוויה


למרגלות העיר העתיקה הוקמה לאחרונה חווה חקלאית המשמרת את עולם החקלאות של ירושלים הקדומה. בסיור תחשוף ד"ר טובה דיקשטיין, ארכיאולוגית וחוקרת, את עולם המאכלים והחקלאות הקדומה, את עולם הטבע, התזונה והחקלאות הקדומה של ירושלים. מה גידלו ואכלו אנשי המקרא ובני משפחותיהם בירושלים בימי הבית הראשון והשני, ומה המחקר המתבצע היום יודע לספר על חקלאות, טבע ותזונה לפני 3,000 שנה.


עיר דוד, ירושלים | 28.2


הופעה


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/02/עמיר-לב_צילום-תומר-גילת-750x500.jpeg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
עמיר לב. צילום: תומר גילת

בסדרת מופעים חדשה וחגיגית בבארבי, יחזור עמיר לב לאלבומים הגדולים בקריירה המוזיקלית שלו, עם הלהקה ועם אורחים משתנים. המופע הראשון יחזור לכל שירי האלבום "פעם בחיים", 25 שנה לאחר צאתו: כחול וירוק, עננים שחורים, ערב ראש השנה, פעם בחיים, וכל השירים אהובים מהאלבום המכונן. המופע הבא בסדרה יחזור לאלבום "לפעמים אני מאושר" ב־31.5, אז יתארח חיים אוליאל.


בארבי, תל–אביב | 4.3


פסטיבל


אל תוך היער. צילום: תבל גלעד

המחזמר "אינתה עומרי", המבוסס על סיפור חייה של הזמרת אום כולתום, בהשתתפות הזמרת דקלה, יעלה השבוע בהיכל התרבות בנתניה במסגרת החודש לציון יום האישה. בהמשך החודש יתקיימו מפגשים נוספים: עם אבי נשר ויונתן ריגר על נשים בסרטיו של נשר בליווי קטעי סרטים, עם הזמרת נופר כהן והשחקניות האורחות גילת אנקורי וג'וי ריגר על שירים מתוך הסרטים. ומפגש עם השחקניות קרן מור ויובל שרף בשיחה פתוחה על זוגיות, אמהות, משחק והחיים. לצד הצגות, מופעי מוזיקה ואמנות. את החודש יסגור הסרט ז'ה טם, של רונית אלקבץ ז"ל, ולאחריו מפגש עם הבמאית מורן איפרגן.


היכל התרבות ומרכז טרמולו, נתניה | 1-30.3


מחזמר


בהפקה משותפת של תיאטרון האינקובטור ותיאטרון סטארקצ'ר יעלה המחזמר  "אל תוך היער" של סטיבן סונדהיים. המחזמר משכתב כמה מסיפורי האגדות המוכרים ביותר של האחים גרין, סינדרלה, ג'ק ואפון הפלא, כיפה אדומה ורפונזל, על מנת להזהיר מפני ההשפעות של הסיפורים שאנו מורישים לדורות הבאים. המוזיקה הסוחפת והטקסטים השנונים שיצר סטיבן סונדהיים והתסריט האיקוני מאת ג'יימס לאפין, הופכים את "אל תוך היער" לעיבוד מחודש ומיוחד לסיפורי האגדות הקלאסיים.


ז'ראר בכר, ירושלים | 2-16.3


אם תרצו להציע אירוע שנמליץ עליו, זה המקום >> ymotzash@gmail.com


The post יום האישה 2023: אבי נשר ויונתן ריגר בשיחות על נשים בסרטיו של הבמאי appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ohadr | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/41 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: