פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
9/3/2023 10:01

שלטי תמיכה ברפורמה המשפטית הושחתו על ידי מפגיני שמאל | תיעוד

מפגינים שמאל שהגיעו להפגין היום בתל אביב השחיתו שלטי חוצות ובהם תמיכה במובילי הרפורמה המשפטית, השר יריב לוין וח"כ שמחה רוטמן. השלטים נתלו במסגרת קמפיין התמיכה בח"כ רוטמן ובשר לוין בעשרות כבישים, גשרים, צמתים ומקומות מרכזיים בארץ ועליהם מופיעים תמונת השר לוין וח"כ רוטמן.




Video: אוסנת זוהר


ברל'ה קרומבי, העומד מאחורי הקמפיין, גינה את השחתת השלטים. "החל משעות הבוקר אני מקבל תמונות ותיעודים מאזרחים מכל רחבי הארץ ובהם השחתה של שלטי הקמפיין בידי אנרכיסיטים אלימים. השמאל הקיצוני שמנסה למנוע את התיקון במערכת המשפט חצה את כל הקווים האדומים, הסיר את המסכות ונוהג באלימות. אנחנו לא נישבר ולא נירתע. מי שמנסה לסתום לנו את הפה יקבל את הרפורמה בכל העוצמה. אני בטוח שהשר לוין וח"כ רוטמן יודעים כי עשרות האלפים שהשתתפו במימון ההמונים שאפשר את תליית שלטי התמיכה בכל הארץ הם המשקפים את התמיכה הרחבה והאמתית של עם ישראל הרפורמה ולא אותם אנרכיסטים אלימים".


מוקדם יותר היום נעצרו מספר בני אדם שהשתתפו בתקיפת משרדי פורום קהלת בירושלים. המשתתפים באירוע הגיעו למקום בסביבות השעה 7:00 עם חולצות מחאה, חלקם רעולי פנים, הורו לעובדת שהייתה במקום לצאת מהמשרד והודיעו לי כי הם אוטמים את המבנה. העובדת, רכזת תחום הקהילה בקהלת, נועם מדאר, אמרה כי היא לא יוצאת. לאחר מכן חסמו המפגינים את דלתות המבנה והניחו בכניסה אליו גדרות תיל ושקי בטון.


מארגני המחאה הודיעו מראש על כוונתם לבצע את המעשה האלים, בהודעה שהופצה הבוקר בקבוצות המפגינים נאמר "אוטמים את הקרע שקהלת יוצרת בעם. כולם כבר הבינו שקהלת פוגעת בכלכלת המדינה, ובביטחון המדינה. באנו להגיד לכם – אתם לא מבינים עד כמה אנחנו נחושים לשמור על מדינת ישראל דמוקרטית וחזקה! אנחנו, צבא העם, נהיה שוב החומה הבצורה של מדינת ישראל".


The post שלטי תמיכה ברפורמה המשפטית הושחתו על ידי מפגיני שמאל | תיעוד appeared first on מקור ראשון.


מחבר: yehonatank | מקור ראשון חשיפות: 6 | דירוג: 3/55 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: