פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
14/3/2023 7:57

ח"כ משה סעדה מושך את התביעות נגד שי ניצן ומנהלת מח"ש

ח"כ משה סעדה משך את תביעות הדיבה האישיות שהגיש נגד מנהלת מח"ש קרן בר-מנחם ופרקליט המדינה לשעבר שי ניצן. כזכור, לפני כשנה וחצי הגיש סעדה תביעה נגד משרד המשפטים, וכן נגד בר-מנחם וניצן באופן אישי, על מה שלדבריו נחשב להתעמרות בעבודה, ביוש ופיטורים. השופטת בבית הדין לעבודה, שרה ברוינר-ישרדה, המליצה לסעדה למחוק את התביעה האישית נגד השניים, והסבירה כי אם יש הצדקה לתביעה היא נגד משרד המשפטים כמקום עבודתו הקודם של ח"כ סעדה.


בתביעה שהגיש סעדה הוא טוען כי חווה "התעמרות בדרכים מגוונות". בין היתר נכתב בתביעה כי ספג "מידור מקצועי ומידור חברתי, השפלה, ביזוי, ביוש, האשמו שווא והפצת שמועות". על פי כתב התביעה "דרכו של התובע שהיה המועמד הטבעי לתפקיד מנהל מח"ש נחסמה, הנתבעים פעלו לנטרל אותו כליל, לדחוק אותו אל מחוץ למח"ש ובכך להבטיח שהמחלקה לחקירות שוטרים תהפוך סופית לגוף חלש, ממושמע וקשוב לצרכי המערכת על חשבון עצמאותה של מח"ש ועל חשבון ייעודה כשומר סף".


ללא קרדיטhttps://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... 1678805763746-247x300.jpg 247w" sizes="(max-width: 121px) 100vw, 121px" />
קרן בר־מנחם־קרניאל

לדברי השופטת "הכותבת לתביעה היא מדינת ישראל ומשרד המשפטים ולא הפרסונות", לכן הודיע סעדה כי הוא מושך את התביעות האישיות. בית המשפט אף הציע לצדדים שלושים יום כדי לתת מענה בנושא ולהיערך להמשך ההליך.


עורכי דינו של סעדה קיבלו את הצעת בית המשפט והחליטו למחוק את התביעה הפרסונלית ולהמשיך את ההליך מול משרד המשפטים, עורכי הדין אף אמרו לאתר מקור ראשון כי כל הראיות שהובאו בפני בית המשפט נגד שי ניצן הן רלוונטיות וממשיכות להיבדק, אך נגד המעסיק שהוא אז היה משרד המשפטים ולא אדם פרטי. כי ניתן בהמשך יהיה להגיש תביעה אישית נזיקית נגד שי ניצן וקרן בר-מנחם, אם יראו שיש צורך בכך.


מנגד, טענו הנתבעים כי סעדה עושה שימוש פוליטי במח"ש כחלק מתעמולה פוליטית. ניצן אמר כי זימן את סעדה לשיחת נזיפה לאחר שנודע לו כי הוא עורך שיחות פוליטיות עם פרקליטים הכפופים לו בניגוד לכללים האתיים.


במשרד המשפטים אמרו כי סעדה הורחק מתפקידיו וכי נעשה ניסיון להגיע איתו להסכם פרישה מוסכם לאחר שלא קיבל את סמכותה של מנהלת המחלקה קרן בר-מנחם, שגברה עליו במכרז הפנימי על תפקיד הניהול. בר-מנחם הוסיפה כי "מההיום בו דרכה כף רגלי במח"ש – סעדה לא השלים עם המינוי".


The post ח"כ משה סעדה מושך את התביעות נגד שי ניצן ומנהלת מח"ש appeared first on מקור ראשון.


מחבר: yehonatank | מקור ראשון חשיפות: 8 | דירוג: 2/54 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: