פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
20/3/2023 13:03

"כשיש טעות כולם רואים אותה. הפתרון הוא למצוא אדם שיהיה העורך שלך"

מה אתה עושה?


תקשורת פנים־ארגונית היא תחום ששייך למשאבי אנוש. זאת דרך להעביר מידע לעובדים בחברה, לגרום להם לדעת כמה שיותר על החברה, המוצרים, האסטרטגיה, המנהלים, תהליכי העבודה, היעדים וכו'. המטרה שלי היא לקרב את העובדים ולייצר סוג של דיאלוג ושיחה. לעובדים יש מספיק עבודה משל עצמם וצריך למצוא דרך להכניס את מערכת היחסים הזו כחלק משגרת העבודה בצורה מעניינת מספיק. ככל שהחברה גדולה יותר, קשה יותר להעביר מסרים בין דרגים ומחלקות בחברה, ומגודל מסוים – טוב שיש אדם שזה התפקיד שלו. חברה לא זזה לבד אלא בעזרת העובדים שלה, כדי להפוך אותם לשותפים למטרה ולאינטרסים של החברה – צריך לתקשר איתם.


איך נראה תהליך העבודה?


חלק גדול מהעבודה הוא חידוד מסרים: עם המנהל אני מבין את עיקרי המסר ואיזו הודעה הוא רוצה שתעבור. על המסר אני מעביר את המברשת של הקריאייטיב והעריכה: מנסח, נותן את הטון, מחדד וחוזר לקבל אישור מהמנהל. אחרי השליחה מסיקים מסקנות בעזרת נתונים. אני יוצר אירועי חברה, ניוזלטרים פנימיים, סרטונים, מהדורות חדשות פנימיות שמשודרות במסכים ושלטים שמשתמשים בהם בחברה.


איך הגעת לתחום?


הייתי עיתונאי, מפיק ועורך תוכן ווידאו בחברה פרטית. עשינו פרויקטים משלנו וגם פרויקטים לחברות חיצוניות. אחד הפרויקטים שהגיע אלינו היה של חברה טכנולוגית והיה לי חיבור טוב עם אשת הצוות שעבדתי מולה. וכשהחברה צמחה וגדלה היא הציעה לי לעבוד אצלם.


מה לא יודעים על המקצוע?


אני לא מוכר מוצר ללקוחות שמשלמים אלא עונה על שאלות של אתיקה ושל אפיון דמות לארגון. אני בוחן מה הערכים ומה הזהות של הארגון כדי לחבר אותם לעובדים. יש איזון עדין בחיבור הזה. מצד אחד אנחנו מבלים את רוב היום שלנו במקום העבודה, אז הוא נהיה חלק בלתי נפרד מאיתנו, ומצד שני יש גבול כמה אדם יכול להזדהות עם מקום העבודה שלו. חוץ מזה חשוב לדעת שלא מספיק להעביר מסר פעם אחת, המסר צריך להיות עקבי עד שהוא נקלט.


מה צריך כדי להיות טוב?


צריך לרצות לדבר עם אנשים ולכבד את הקהל שלך. לא להבטיח דברים שאי אפשר לקיים, לא להשתמש בתיאורים שלא לצורך ולא להסתיר דברים במכוון. חייבים להגיע לנקודה, להיות ישירים וענייניים ובכל זאת להוסיף את הצבע הדרוש.


טעות נפוצה.


כשעובדים עם הרבה סוגי מדיה ומפרסמים תוכן בהרבה פלטפורמות שונות, פספוס של פרטים הוא בלתי נמנע. טעויות הקלדה, איות, משהו בגרפיקה שלא יושב טוב. כשיש טעות כולם רואים אותה. הפתרון הוא למצוא אדם שיהיה העורך שלך. כמובן צריך לבסס יחסי אמון עם העורך אבל מרגע שיש לכם מערכת יחסים נכונה – אתה בידיים טובות.



כמה עובדות על תקשורת פנים־ארגונית


מעסיק


חברות שיש בהן עשרות עובדים לכל הפחות.


דרישות התפקיד


יכולות כתיבה ועריכה – חובה.


תואר – לא חובה, תואר במדעי הרוח או החברה – יתרון.


ניסיון בתקשורת או הפקה – יתרון.


הכרת תוכנות עריכה לגרפיקה ועיצוב – יתרון.


עבודה עם פלטפורמות להנגשת מסרים כמו ניוזלטרים, בלוגים וכו' – יתרון


כסף


שכר למתחילים: 8,000-12,000 ₪


מקצועות קרובים


בתוך ארגונים: מיתוג מעסיק, משאבי אנוש, מנהלי רווחה.


תפקידי תקשורת: הפקה, כתיבה, הגשה, עריכה.



The post "כשיש טעות כולם רואים אותה. הפתרון הוא למצוא אדם שיהיה העורך שלך" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ohadr | מקור ראשון חשיפות: 6 | דירוג: 2/44 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: