פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
7/5/2023 10:02

הוארך מעצרו של תושב טייבה שתועד נותן לאחייניו הקטנים לירות בנשק

הוארך בשלושה ימים מעצרו של תושב טייבה אשר נעצר אחרי שתועד כשהוא נותן לאחייניו בין 4 ו-11 להשתמש בנשק. במהלך הדיון בהארכת מעצרו עלה כי מדובר בסרטון שצולם לפני 7 חודשים וכי הוצג כעת למשטרה כחלק מסכסוך משפחתי, בעקבותיו עצרה המשטרה את החשוד.


נציג המשטרה בדיון פירט כי צעיר תושב מזרח ירושלים, שהיה נשוי לערבייה אזרחית ישראלית מטייבה, הגיש את התלונה ומסר את הסרטונים לידי המשטרה. בסרטונים נראה החשוד נותן נשק לשני הילדים ומדריך אותם לירות בנשק. החשוד טען כי מדובר בסרטון ערוך ולא אמיתי. במשטרה הסבירו כי לקח זמן רב, שבעה חודשים, בין הגשת התלונה ועד למעצרו של החשוד כדי לנסות ולברר האם הסרטון אמיתי ואם לא מדובר בקטע ערוך או מזוייף. נציג המשטרה העלה כי הילדים ששיחקו בנשק היו אז בני 3 ו-10.


במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים. עו"ד סיוון חיימוב, שמייצגת מטעם הסנגוריה הציבורית את הדוד שחשוד שצילם סרטון של אחייניו עם נשק, אמרה כי "ככל שאנחנו מתרחקים בזמן מביצוע העבירה והמשטרה לא עוצרת את החשוד והוא נמצא משוחרר, אזי גם המסוכנות וגם היכולת לשבש יורדת ולכן אני בשום צורה לא רואה היו סיבה להמשך הארכת מעצרו של החשוד".


"התלונה הוגשה בחודש אוקטובר 2022 כאשר אנחנו לא יודעים כמה זמן המשטרה לא עשתה דבר וחצי דבר כדי לקדם את החקירה", אמרה חיימוב. "אני סבורה שיש בכך כדי ללמד אותנו מה החשיבות של המשטרה בהגעה לתיק הזה. אם סברו שהוא כל כך מסוכן – ואני שבה ומדגישה שזהותו של החשוד הייתה ידועה – יכלו לעצור אותו."


השופטת לימור חלד רון אמרה כי היא מסכימה עם הצורך במעצר לצורך חקירה ולגבי מסוכנתו של החשוד, אך קבעה כי יש לקבל את דברי הסנגורית באשר לזמן הרב שעבר בין התלונה למעצר, ולכן החליטה להאריך את המעצר בשלושה ימים בלבד. "ישנו חשש משיבוש הליכי חקירה או משפט", אמרה השופטת. "כמו כן, לאור טיב המעשים המיוחסים לחשוד, סבורני כי מתקיימת גם עילת מסוכנות".


בעקבות החלטת בית המשפט להאריך את המעצר כי "מדובר באדם ללא עבר פלילי. הוא מכחיש את החשדות. לטענתו מדובר בסרטון ערוך באמצעים טכנולוגיים ומעולם לא נתן לילדים להחזיק נשק. המשטרה אף לא תפסה נשק בביתו. חשוב לציין שמדובר בתלונה ישנה והמשטרה עצרה את החשוד רק 7 חודשים אחרי שהתלונה הוגשה. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותשלח את הסרטון למעבדה כדי לבדוק האם מדובר בסרטון אמיתי".


The post הוארך מעצרו של תושב טייבה שתועד נותן לאחייניו הקטנים לירות בנשק appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ZeviP | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 3/54 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: