פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
14/5/2023 1:43

"הלשכה הפכה לזרוע ביצועית של מפלגות האופוזיציה": רשימת ימין מאוחדת תרוץ בבחירות ללשכת עוה"ד

"יוזמה – הציונות המשפטית" – רשימת ימין מרכז מאוחדת, הכריזה על התמודדותה לבחירות לשכת עורכי הדין שייערכו בתאריך 20.6.2023 תחת הסלוגן "מובילים שינוי לאומי בלשכה". מדובר באיחוד של שתי רשימות קיימות: סיעת "הציונות המשפטית" בראשות עו"ד יצחק נטוביץ' וסיעת "יוזמה" בראשות" עו"ד ערן בן ארי. הרשימה כוללת עורכי דין מובילים בתחומם, בעלי תפקידים בהווה ובעבר בלשכת עורכי הדין. הרשימה תתמודד למועצה הארצית ולמחוזות.


בין השמות שמובילים את הרשימה, עו"ד יצחק נטוביץ' – משנה לראש לשכת עורכי הדין, עו"ד ערן בן-ארי – חבר המועצה הארצית, עו״ד ענת קאופמן – חברת המועצה הארצית ויו"ר ועדת ביטוח לאומי ארצי, עו״ד שלמה שחר – חבר ועד מחוז מרכז (והאפוטרופוס הכללי והכונס הרשמי לשעבר) ועו"ד יעל דולב – יו"ר פורום דיני עבודה בלשכה.


את הרשימה בירושלים יוביל עו״ד אבי שינדלר, את הרשימה במחוז מרכז יוביל עו"ד אבינועם גואלמן ואת הרשימה במחוז תל אביב יוביל עו"ד אביחי ורדי.


"לצערנו לשכת עורכי הדין הפכה לזרוע ביצועית של מפלגות האופוזיציה, ומפעילה את כוחה נגד בחירת העם. בזמן שהגלימות השחורות יוצאות נגד הרפורמה המשפטית ונגד הדמוקרטיה, הרשימה שלנו מכריזה 'עד כאן'. רוב עורכי הדין תומכים בצורך ברפורמה להשבת אמון עורכי הדין והציבור בלשכה ובמערכת המשפט והגיע הזמן שקולם יישמע", הצהירו מנהיגי הרשימה.


בימים אלו החלה הרשימה להריץ את קמפיין הבחירות שלה. ברשימה מתכוונים להדגיש את הצורך בייצוג הקול של הימין והמרכז-ימין וכמובן את הצד הערכי-מסורתי שמייצג עורכי דין רבים בארץ. כמו כן ידגישו ברשימה את הצורך לשים סוף לכנסים ופאנלים שמציגים את לשכת עורכי הדין כמצדדים בצד אחד בוויכוח הפוליטי. בנוסף הם מתכוונים להבליט את הרשימה המגוונת והמרשימה של עורכי דין מנוסים, שכולם, לצד דאגה בלתי מתפשרת למעמדם המקצועי של עורכי הדין, מונעים גם מאידיאולוגיה וערכים ימניים מסורתיים וציוניים. הרשימה מבקשת להסיר את הפחד המשתק הקיים בקרב עורכי דין רבים להציג עמדות ימניות ולהצהיר בפומבי על השתייכות למחנה הלאומי. "אנחנו הסיעה הגדולה ביותר בלשכת עורכי הדין, הכיוון שלנו ברור, ימין מרכז שלא מתבייש להיות ציוני ולאומי", הם אומרים.


ברשימה מבקשים, בנוסף, להציף את נושא הציונות המשפטית שמתבטא בחוקים ציוניים, כמו חוק הלאום, חוק המשפט העברי וחוק השבות. ברשימה מדגישים כי במגילת העצמאות, שהפכה לסמל של המחאה, נכתב שמדינת ישראל הוקמה כמדינה יהודית לעם היהודי, אך משום מה נדמה כי חלקים נכבדים בעולם המשפט לא מכירים בכך.


The post "הלשכה הפכה לזרוע ביצועית של מפלגות האופוזיציה": רשימת ימין מאוחדת תרוץ בבחירות ללשכת עוה"ד appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ShayR | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 3/43 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: