פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
14/5/2023 12:04

"אני פחות מתחבר לטרנד, במיוחד בתחום ההייטק, לעבור ממקום למקום"

ב־14 באפריל היינו שותפים לשיגור היסטורי של החללית JUICE לכוכב צדק. אני לא בן אדם שמתרגש מכל דבר, אבל הפעם ממש התרגשתי. הידיעה שטכנולוגיה של חברה ישראלית משתתפת בפרויקט בסדר גודל כזה, הרטיטה את ליבי.


יש לי שלושה בנים. כל אחד מהם בחר מקצוע אחר לגמרי, ויש בזה יופי כי כל אחד הוא עולם של כישרון וידע בתחומו. היינו רוב של בנים בבית וככה זה נראה: משחקי כדור, בלגן ורעש. לאשתי היו רגעי שקט בודדים כשהייתי לוקח אותם לבית הכנסת בשבת.


לפני שלושים שנה תחושת הבטן שלנו הייתה ששעונים אטומיים הם העתיד. זה נשמע אז (וגם היום) כמו מדע בדיוני, אבל התברר שצדקנו. המרכיב הטכנולוגי הזה הוא הלב של כל מערכת ביטחונית ואזרחית. בעתיד זה יהפוך להיות אפילו משמעותי יותר בחיים של כולנו.


אקיוביט הוקמה לפני 30 שנה בירושלים על ידי בני לוי וד"ר אבינועם שטרן. החברה מפתחת ומייצרת שעונים אטומיים למערכות ביטחוניות ואזרחיות ועובדת עם משרד הביטחון, צבא ארה"ב, סוכנות החלל האירופית ועוד.


האפליקציה הכי מועילה בנייד של היא waze כמובן. האפליקציה מבוססת על GPS שמבוסס על שעונים אטומים.


"אני פחות מתחבר לטרנד של היום, במיוחד בתחום ההייטק, לעבור ממקום למקום. ככה אתה עושה קצת מכל דבר ולא הופך למומחה בתחומך"


1. משכורת ראשונה


את המשכורת הראשונה שלי קיבלתי בגיל 16. רכשתי מחנות של רכיבים אלקטרוניים ערכה לבנייה עצמית של שעון דיגיטלי. קניתי, הרכבתי לבד ומכרתי את זה. הסכום עמד על כמה לירות ואיתן קניתי כלים לבניית שעונים נוספים.


2. חור בהשכלה


מגיל צעיר מאוד אני לומד מבוקר עד ערב. זה היה מסלול חיי. אני מרגיש שיש לי חור מסוים או חסך בחוויות נעורים פשוטות – טיולים, מסעדות, זמן פנוי. אשתי אומרת שנשארתי ילד, אולי זה קשור. היום אני מנסה להשלים פערים עם הילדים והנכדות.


3. משבר


המשבר שאנחנו עוברים במדינה בחודשיים האחרונים, מטלטל אותי ומשפיע עליי מאוד. אני קם עם זה בבוקר והולך לישון עם זה בלילה. אני מקווה שהמשבר הזה ילמד אותנו להיות חברה טובה ומאוחדת יותר וסבלניים אחד כלפי השני ברמה שבין אדם לחברו.


4. טיפ לעובד


תחליט מה מעניין אותך ותהיה הכי טוב בו. אני פחות מתחבר לטרנד של היום, במיוחד בתחום ההייטק, לעבור ממקום למקום. ככה אתה עושה קצת מכל דבר ולא הופך למומחה בתחומך. מומחיות הופכת לתשוקה ולא נמאס ממנה.


The post "אני פחות מתחבר לטרנד, במיוחד בתחום ההייטק, לעבור ממקום למקום" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ohadr | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/59 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: