פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
14/5/2023 10:39

מק אנד צ'יז על פיצה וקרם לעור זוהר: המוצרים החדשים שאתם צריכים להכיר

קרן ברטוב משיקה קרם חדש ומבטיח, אתר חדש לבחירת משקפיים מותאמות אישית מבלי לצאת מהבית, פיצה האט מחזירה את המק אנד צ'יז, פיתרון אנטי אייגי'נג לעיניים והמותג הנפלא גלביה מפתיע עם קולקציה מפות יוצאת דופן – כל המוצרים החדשים שאתם צריכים להכיר:


1. מה חדש? קרן ברטוב מציגה את ההתמכרות החדשה שלכן: BOOSTER Peel & Glow – סרום חדשני לקילוף תאים מתים, חידוש והבהרה, המבוסס על מגוון רחב של חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, חומצות פירות, ניאצינמיד, אנזימים ותוספת סרמידים לחיזוק המחסום האפידרמלי.


BOOSTER Peel & Glow של קרן ברטוב. צילום: עדי גלעד

מה החידוש? הסרום – חומצה הינו בעל מרקם עדין ונעים, והנוסחה מותירה את העור קורן וזוהר.


מחיר: 540 ש"ח. להשיג בקליניקה של קרן ברטוב: ברודצקי 43 תל אביב.


שורה תחתונה: כמו כל המוצרים של קרן – גם זה מבטיח ומקיים.


2. מה חדש? המותג החדש והמקומי הינו חנות אחת לכל צורכי חוג הלקוח, המספק שירות, אופנה ומותגי בוטיק במחירי אונליין ובנוחות בלתי מתפשרת. עם טכנולוגיית AI מתקדמת, Rev Optic משתילים במדויק את כל המוצרים שלהם על תמונה שלך, המראה בזמן אמת עם דיוק של כמעט 100% אילו מסגרות הכי מתאימות לך.


מה החידוש? עם הממשק הידידותי למשתמש שלהם, תהליך מקוון זה הינו הדרכתי, אינפורמטיבי, מהיר ומותאם אישית לכל לקוח.


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/REV-Optic-משקפי-שמש-דגם-CHARLETT-LOURDES-ROSE-AND-MIRROR-מחיר-279-שח-קרדיט-צילום-חול-2-150x150.jpg 150w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/REV-Optic-משקפי-שמש-דגם-CHARLETT-LOURDES-ROSE-AND-MIRROR-מחיר-279-שח-קרדיט-צילום-חול-2-75x75.jpg 75w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/REV-Optic-משקפי-שמש-דגם-CHARLETT-LOURDES-ROSE-AND-MIRROR-מחיר-279-שח-קרדיט-צילום-חול-2-750x750.jpg 750w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/REV-Optic-משקפי-שמש-דגם-CHARLETT-LOURDES-ROSE-AND-MIRROR-מחיר-279-שח-קרדיט-צילום-חול-2-90x90.jpg 90w" sizes="(max-width: 349px) 100vw, 349px" />
משקפי שמש של REV Optic. צילום: יח"צ חו"ל

שורה תחתונה: מעולם לא היה קל כל כך לבחור משקפי שמש אונליין!


3. מה חדש? מותג יד מרדכי משיק לראשונה מהדורת פרימיום של שמני זית מזנים מיוחדים. סדרת שמני הזית כוללת שלושה זני זיתים ייחודים בגידול מקומי ישראלי: זן סורי, זן קורנייקי וזן ארבוסנה.


מה החידוש? סדרת פרימיום, במהדורה מוגבלת ומיוחדת של שמני זית איכותיים העשויים משלושה זני זיתים מיוחדים שגדלו בכרמים ישראלים.


שורה תחתונה: הסדרה החדשה, שתימכר באריזות פח מעוצבות, יוצרה במיוחד עבור חובבי הקולינריה. כל סוג שמן מעניק חוויית טעם ייחודית ועוצמתית.


שמן זית מזנים מיוחדים של יד מרדכי. צילום: סטודיו שטראוס

4. מה חדש? פיצה האט והשף גיא גמזו חוזרים עם שיתוף הפעולה האהוב והמושחת:


מה החידוש? פיצה מק אנד צ'יז. הספיישל האהוב חוזר לתפריט.


שורה תחתונה: שיתוף פעולה טעים ומפנק במיוחד בשיתוף השף האהוב גיא גמזו ומסעדת NUNUNU הפופולרית, פיצת מק אנד צ'יז.


סדרת ריחות לבית של גולברי. צילום: אבי ולדמן

5. מה חדש? בית האופנה GOLBARY משיק לאביב 2023 קולקציית מפיצי ריח, מבשמי בדים ונרות מעוצבים, בניחוחות חדשים ומרעננים, המיועדים לבישום כל חללי הבית והביגוד, המשרים ריח טוב לאורך זמן.


מה החידוש? רשת הביגוד המוכרת משיקה את הקולקציה הכוללת שני ניחוחות של מפיצי ריח ומבשמי בדים בנוסף לקולקציית נרות.


שורה תחתונה: ריח נעים במיוחד גם בבית וגם על הבגדים!


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/קורנפלקס-מיני-קרדיט-צילום-סטודייו-0304-150x150.png 150w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/קורנפלקס-מיני-קרדיט-צילום-סטודייו-0304-75x75.png 75w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/קורנפלקס-מיני-קרדיט-צילום-סטודייו-0304-750x750.png 750w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/קורנפלקס-מיני-קרדיט-צילום-סטודייו-0304-90x90.png 90w" sizes="(max-width: 422px) 100vw, 422px" />
קורנפלקס מיני. צילום: סטודייו 0304

6. מה חדש? סדרת הקורנפלקס האהובה של "תלמה" מתחדשת עם קורנפלקס MINI!


מה החידוש? "תלמה" החליטה לרענן את מותג הקורנפלקס האהוב – "קורנפלקס של אלופים ואלופות" – ולהשיק מהדורת "מיני" מיוחדת כחלק מהטרנד שתופס תאוצה לאחרונה.


שורה תחתונה: פתיתים קטנטנים וטעימים, כיפים לאכילה ובדיוק באותו טעם האהוב והמוכר של "קורנפלקס של אלופים ואלופות" ולקראת החג יכול לשמש כחומר גלם יצירתי בשלל מתכונים.


סט מוצרים ליום וללילה לעיניים. צילום: סטודיו היקארי

7. מה חדש? מעבדות היקארי משיקים את הדור הבא של אנטי-אייג'ינג: EYE-TECH SET, מוצר זוכה פרסים אשר כולל את מולקולת הזהב מרכיב אנטי-אייג’ינג ייחודי, בוסטר של NAD, שנמצא כמאריך חיים.


מה החידוש? המוצר נותן פתרון אנטי-אייג’ינג מקיף לעור העדין שמסביב לעיניים. הסט כולל מוצר ליום ומוצר ללילה, הפועלים בשילוב לחידוש אינטנסיבי ולשיקום העור ומקנים תוצאה ניכרת של הצערה והרמת העפעפיים. שני המוצרים תוכננו ביחד לטיפול במספר בעיות: נפיחויות מתחת לעיניים, כהויות מסביב לעיניים, אובדן מוצקות וגמישות וסימני עייפות סביב העיניים. המוצרים כוללים את המרכיב הייחודי NAD NOBEL שפותח על ידי החברה ביחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית.


שורה תחתונה: מכיל מגוון רחב של מרכיבים פעילים אשר פועלים בסינרגיה מושלמת על מנת להמריץ את העור העדין באזור העיניים להענקת אפקט של מתיחה, הבהרת כהויות וצמצום נפיחויות ועיגולים שחורים.


https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/פוף-בטעם-שמנת-בצל-צילום-יחצ-מחיר-3.90-שח-2-150x150.jpg 150w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/פוף-בטעם-שמנת-בצל-צילום-יחצ-מחיר-3.90-שח-2-75x75.jpg 75w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/פוף-בטעם-שמנת-בצל-צילום-יחצ-מחיר-3.90-שח-2-750x750.jpg 750w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2023/05/פוף-בטעם-שמנת-בצל-צילום-יחצ-מחיר-3.90-שח-2-90x90.jpg 90w" sizes="(max-width: 377px) 100vw, 377px" />
פוף בטעם שמנת בצל. צילום: יח"צ

8. מה חדש? מותג החטיפים המלוחים POOF מתרחב ומשיק מוצר נוסף בסדרה: פוף כוכבים בטעם שמנת בצל, המצטרף למשפחת חטיפי פוף.


מה החידוש? החטיף עשוי מתפוחי אדמה ומגיע במרקם נימוח שנמס בפה, בטעם שמנת בצל, ובצורות  כוכבים תלת מיימדיים.


שורה תחתונה: POOF הינו מותג חטיפים לילדים בטעמים ובצורות שונות שגם מבוגרים ישמחו לנשנש.


סבון הניקוי Aroma Essence.

9. מה חדש? Aroma Essence, סדרת סבוני הניקוי הקלאסית לפנים של מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI, מתעדכנת עם פורמולות חדישות לכל סוגי העור ומשיקה סדרה עדכנית וחדשנית לסדרת סבוני הניקוי הקלאסית של המותג. בסדרה החדשה Aroma Essence מגוון סבוני ניקוי המכילים פורמולות ומרכיבים מהדור החדש, המופקים בשיטות ביו-טכנולוגיות המשלבות בין מיצוי צמחים וחומרי ניקוי עדינים.


מה החידוש? הסדרה מציעה ארבעה מוצרים מותאמים לסוג העור, כאשר כל סבון מצטיין במרקם מרענן, מבצע פעולת ניקוי מהירה עם יכולת מקסימלית של הסרת כל סוגי האיפור, לכלוך ושומן עורי הנצמד לנקבוביות ויוצר מראה דהוי ומחוספס. הסבונים נשטפים בקלות מהעור ואינם גורמים ליובש.


שורה תחתונה: שטיפת הפנים עם הסבון החדש מאפשרת שמירה על בריאות העור, מעניקה תחושת רכות ונינוחות ומראה חלק וקורן יותר. לאחר רחיצת הפנים, העור הנקי סופג את מוצרי הטיפוח השונים בקלות, ומאפשר לחומרים הפעילים בקרמים לפעול בצורה יעילה, להזין את העור לעומק ומותיר את הפנים בתחושת רעננות מתמשכת. אהבתי!


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... -at-15.07.10-750x422.jpeg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
מפות שולחן יוקרתיות של גלביה. צילום: מלכה ניהום.

10. מה חדש? מותג הבגדים גלביה משיק קולקציה מרהיבה של מפות שולחן וכיסויי מיטה בגדלים שונים, בפרינטים צבעוניים ואלגנטיים, חלקם בשילוב פרנזים שנשזרו בעבודת יד, המעניקים תחושה של חופשה חלומית.


מה החידוש? לראשונה מפות בעיצוב המותג 100% כותנה, מפות וכיסויי מיטה: 590-350 ש״ח ובמספר מידות.


שורה תחתונה: להלביש את הבית בבדים של גלביה מעולם לא נשמע טוב יותר.


11. מה חדש? המותג DOVE משיק תחליב רחצה בניחוח קמומיל כחול וחלב שיבולת שועל.


מה החידוש? מוצר חדש ומרענן בסדרת תחליבי הרחצה: Soothing relief, הנוסחה המזינה של המוצר, עם סרום הלחות המשולש, עוזרת להרגיע עור יבש ומתוח לאחר מקלחת אחת בלבד.


בדומה לכל סדרת תחליבי הרחצה של Dove, התחליב החדש מכיל 25% קרם לחות, רכיבי הזנה מבוססי צמחים ורכיבי ניקוי ידידותיים לעור.


שורה תחתונה: ריח משגע וגם מחוייבות סביבתית – אריזת המוצר עשויה מכ-83% פלסטיק ממוחזר וכ-92% מהפורמולה פריקה ביולוגית.


The post מק אנד צ'יז על פיצה וקרם לעור זוהר: המוצרים החדשים שאתם צריכים להכיר appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ZeviP | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/61 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: