פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
16/5/2023 6:32

חודשיים אחרי הפיגוע – אבי הילדים שנרצחו השתחרר מבית החולים

יותר מחודשיים חלפו מאז פיגוע הדריסה בצומת רמות בו נהרגו אלתר שלמה לדרמן, אשר מנחם בן ה-7 ויעקב ישראל בן ה-5, והיום (ג') שוחרר אביהם, הרב אברהם נוח פלאי, מבית החולים הדסה, בתום הליך שיקום ממושך ומורכב. 


במשך ימים ארוכים היה הרב פלאי מחוסר הכרה ולא השתתף בלוויות ילדיו. לאחר שחל שיפור במצבו והוא התעורר, סיפרו לו בני המשפחה על האסון. במשך 62 ימים היה מאושפז הרב פלאי במרכז הרפואי הדסה,  בתחילה במחלקה לטיפול נמרץ ולאחר מכן במחלקה רגילה ולאחר תום תקופת הטיפול הוא הועבר למחלקת השיקום. 


לפני שעזב היום את בית החולים, הגיע הרב פלאי למפגש עם מנכ"ל בית החולים כדי "להודות לו באופן מיוחד על הטיפול המסור של רופאי בית החולים וכל הצוות הרפואי שלא חסך מאמצים לאורך כל התקופה כדי שיכול סוף סוף להלך על רגליו ולהגיע לרגע שבו הוא יוצא לביתו ושב אל משפחתו". חודש וחצי אחרי שמשפחת פלאי איבדה שניים מילדיה, נולד בן למשפחה וניתן לו השם – יונתן רפאל.


מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ' יורם וייס: "משפחת פלאי היוותה השראה עבור כולנו באופן שבו הם קיבלו את האסון הנורא שפקד את המשפחה. אנחנו מחזקים את ידיה של המשפחה. 'הדסה' כולה נרגשת היום לראות את הרב פלאי עוזב את המרכז הרפואי וחוזר לחיק משפחתו האהובה, אחרי תקופה מאתגרת של טיפולים מורכבים".


המחבל – חוסיין קראקע, פלסטיני בן 31, תושב שכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים, נורה וחוסל על ידי בלש משטרה ושוטר סיור שהגיעו למקום.


The post חודשיים אחרי הפיגוע – אבי הילדים שנרצחו השתחרר מבית החולים appeared first on מקור ראשון.


מחבר: yehonatank | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 3/43 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: