פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
16/5/2023 8:55

בזכות עירנות שוטר קהילתי: עשרות כבשים שנגנבו הוחזרו לבעליהן

עשרות כבשים שנגנבו מחווה של מתיישבים בבנימין באישון ליל, הוחזרו היום (ג') לבעליהן ופלסטיני נעצר בחשד לגניבה.


אמש התקבל דיווח במשטרה על גניבת כבשים מבעל החווה הסמוכה לכוכב השחר. על פי מי ממצאי החקירה הראשונית, במהלך הלילה הגיעו חשודים למגורי בעלי החיים במקום וגנבו משם עשרות כבשים ששהו בדיר. אתמול בשעות הצהריים השוטר הקהילתי באזור כוכב השחר זיהה פלסטיני המוביל 15 כבשים בשטח הסמוך לכוכב השחר. השוטר ניגש למקום וזיהה כי לכבשים יש צ'יפ וסימון מיוחד. החשוד עוכב ע"י השוטר ולמקום זומן וטרינר. בבדיקה של הצ'יפ נמצא כי הכבשים שנתפסו הם הכבשים שנגנבו לילה קודם לכן. השוטר שהבחין בממצאים התואמים את החקירה עצר את החשוד ופעל באופן מיידי להשיב את הכבשים לבעליהן.


מפקד מרחב שומרון, ניצב משנה אפי שימן, אמר כי "הפשיעה החקלאית והפגיעה באזרחים הינה במקום גבוה בסדר העדיפות של משטרת ישראל. שוטרי מרחב שומרון ימשיכו לפעול בנחישות כנגד אותם עבריינים הפוגעים בציבור וברכושו על מנת לייצר תחושת ביטחון מיטבית לתושבי האזור. מפקד המרחב שיבח את פעילותו הנחושה של השוטר הקהילתי – פעילות זו ממחישה הלכה למעשה את עבודת השיטור הקהילתי החיבור והקשב לצרכי הקהילה".


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... -at-17.49.08-750x565.jpeg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
הכבשים שנגנבו. צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, בתחילת השבוע הוגשו כתבי אישום נגד שלושה ערבים המואשמים בגניבת צאן מחוות באזור המועצה האזורית משגב, לאחר שלפני כשבועיים החלו לפעול בלשי היחידה המרכזית של משמר הגבול בצפון לטיפול בתלונה שהתקבלה אודות גניבה של 4 כבשים בסמוך לשטח המועצה.


על פי החשד, עת שנסעו על ציר 805 סמוך למועצה האזורית, הבחינו הנאשמים במספר כבשים שיורדות לכיוון הכביש. הם עצרו את רכבם בצד הדרך והעמיסו את הכבשים אל תוך תא המטען שברכב, ונמלטו מהמקום תוך סיכון ופגיעה בחיי הכבשים. בעקבות התלונה על הגניבה, בלשי היחידה פתחו בחקירה סמויה נרחבת תוך שימוש באמצעים מתקדמים, שבסיומה עצרו שלושה מהנאשמים באזור העיר נשר. שניים מהם, בגילאי 31 ו-38, הינם שוהים בלתי חוקיים תושבי העיר בית לחם והעיירה יאמון שברשות הפלסטינית והנאשם נוסף בן 40 מסחנין. השלושה נעצרו והועברו לבית משפט השלום טבריה, שם הוארך מעצרם מעת לעת לצורך השלמת החקירה.


על פי נתונים של ארגון השומר יו"ש, בשנה האחרונה חלה עליה משמעותית בניסיון לפגוע ברועי הצאן והחקלאים ביהודה ושומרון באמצעות כלי תקיפה, אך על פי הממצאים גניבת בעלי חיים הפכה לאירוע די נדיר. מספר הגניבות, שעמד על כמעט 20 גניבות משמעותיות בשווי של מאות אלפי שקלים שגרמו נזק כספי גדול לחקלאים, ירד במהלך העשור שחלף עד למצב שבו מתרחשות גניבות בודדות בשנה, לכל היותר.


The post בזכות עירנות שוטר קהילתי: עשרות כבשים שנגנבו הוחזרו לבעליהן appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ZeviP | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/51 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: