פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
24/5/2023 13:05

"אנחנו לא יכולים להיות טכניים, אנחנו מטפלים באנשים"

בבית החולים רפאל בתל־אביב ישנם כ־300 עובדים וכ־500 רופאים מנתחים. בשנה מתבצעים בו כ־15 אלף ניתוחים ואלפי בדיקות בתחום הגסטרו, בריאות האישה ובריאות הגבר.


"כשחיים דור, מבעלי בית החולים, סיפר לי על החלום להקים את בית החולים המתקדם בישראל מיד התחברתי. ביחד בנינו את מפעל החיים הזה. כשאני מביט בתמונות מתהליך הבנייה אני נזכר בקשיים, ובהפיכת החזון למציאות תוך הצבת רף חדש של רפואה איכותית ועדכנית. מבט אחד בתמונה מזכיר לי שהכול אפשרי".


"את המודל הזה קיבלתי מד"ר אילן קורן, שמנהל את תחום ניתוחי אף־אוזן־גרון ושותף לחזון שלנו. אני לא רופא, אבל תחום הרפואה מוכר לי כבר 15 שנה, ובסופו של דבר ניהול הוא ניהול. העבודה כאן נותנת לי סיפוק משום שאנחנו מצילים חיים, אבל גם מעצם העובדה שהפכנו לחלק בלתי נפרד ממנגנון הרפואה בישראל".


"ספורט תמיד היה חלק ממני. אני רוכב על אופני שטח לפחות שלוש פעמים בשבוע, בשעות הבוקר המוקדמות. זה ספורט עם המון יתרונות – הוא כיף, מאתגר והכי חשוב: אימון מצוין לגוף ולנפש".


"מעבר למקצועיות חשוב לי שלכל עובד שלי תהיה תשוקה למקצוע ורצון להיות חלק מארגון. אנחנו לא יכולים להיות טכניים, אנחנו מטפלים באנשים"


1משכורת ראשונה


המשכורת הראשונה שלי הייתה בתור מתמחה במשרד רו"ח EY, שהיה הבית שלי כחמש שנים. המשכורת עמדה על כ־4,000 שקל והייתי מאושר. למדתי המון, וזו הייתה סביבת עבודה צעירה וכיפית.


2חור בהשכלה


ניסיתי פעם ללמוד לנגן על גיטרה. מהר מאוד הבנתי שאין לי את הקואורדינציה הנדרשת, וויתרתי.


3 משבר


לקראת פתיחת בית החולים ביוני 2020 פרצה מגפת הקורונה שטלטלה את העולם. אי הוודאות גרמה לנו לחשב מסלול מחדש וחששנו שאולי נצטרך לשנות את התוכניות. בסוף המשכנו בהתאם לתוכנית המקורית, ולשמחתי צלחנו את התקופה המאתגרת.


4טיפ לעובד


מעבר למקצועיות חשוב לי שלכל עובד שלי תהיה תשוקה למקצוע ורצון להיות חלק מארגון. המחויבות והתשוקה חשובות לי במיוחד בתחום שלנו, כי אנחנו לא יכולים להיות טכניים, אנחנו מטפלים באנשים.


אפליקציות מזג אוויר הן הכי מועילות בנייד שלי. אני רואה את הרוחות, הגשמים הצפויים, גובה הגלים וככה אני מתכנן את השבוע שלי.

The post "אנחנו לא יכולים להיות טכניים, אנחנו מטפלים באנשים" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ShayR | מקור ראשון חשיפות: 6 | דירוג: 2/59 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: