פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
30/5/2023 1:45

הנרצח בפיגוע הירי בצפון השומרון: תושב חרמש, מאיר תמרי

הנרצח בפיגוע הירי בכניסה לישוב חרמש שבצפון השומרון הוא מאיר תמרי, תושב חרמש, אב לשני ילדים בני כשנה ו-3. במועצה האזורית שומרון סיפרו כי מאיר היה נשוי לטל, בת היישוב חרמש, והגיע ליישוב חרמש לפני 4 שנים שם הם מגדלים את ילדיהם. בימים האחרונים הם סיימו לבנות את ביתם, בית שמאיר בנה במו ידיו.


תמרי נורה ברכבו, הגיע לכביש הגישה ליישוב שם טופל על ידי צוותי מד"א ופונה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו: "הפצוע הגיע עם פגיעה אנושה. לצערנו, למרות המאמצים הכבירים של הצוות הרפואי, הצוות נאלץ לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחה", נמסר מבית החולים.


במקביל, צה"ל סגר את כביש הכניסה ליישוב, ומצוד מתנהל אחר המחבלים. מסוק הוזנק לפנותו לבית החולים. מדובר צה"ל נמסר כי "אזרח ישראלי שנפצע מירי הגיע לפני זמן קצר לכניסה ליישוב חרמש. האזרח קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ופונה לבית חולים. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים ופרסו חסמים במרחב".





באוקטובר 2002 נרצחו שלוש מתושבות היישוב חרמש, אורנה אשל, הדס תורג'מן ולינוי סרוסי, בפיגוע ירי ביישוב. כיום מתגוררות בו כ-70 משפחות. זהו יישוב מבודד יחסית, והיישוב היהודי הקרוב אליו ביותר הוא מבוא דותן. חרמש נמצא מרחק של כרבע שעה נסיעה מהעיר חריש וממחלף עירון בכביש 6.


חובש רפואת חירום במד"א יהודה הורביץ סיפר: "הייתי בשטח פתוח סמוך לחרמש כששמעתי את קולות הירי ובמקביל קיבלתי דיווח ממוקד מד"א על הפצוע. הגעתי במהירות לש"ג וראיתי את הפצוע שוכב בסמוך לרכב כשהוא בהכרה עם פצעי ירי בגופו. יחד עם כוח רפואה של הצבא שהגיע במהירות למקום הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של הצבא לבית החולים כשמצבו קשה".


יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, אמר: "פיגוע מתועב ופחדני בכניסה לישוב חרמש שהתסיים ברצח אזרח ישראלי. תנחומיי למשפחתו ולחבריו. המחבלים מוגי הלב יכולים לנסות לברוח, אך לא להתחבא. כוחות הביטחון שלנו בדרך אליהם".


ח"כ צבי סוכות ("הציונות הדתית") אמר בעקבות הפיגוע בצפון השומרון כי "‏הלב רותח. עוד יהודי נרצח רק כי הוא יהודי. לא מעניין מרדף אחרי המחבל הספציפי הזה שוב והיד הארוכה שתשיג אותו. יש תשתית רחבה שמוציאה כל יומיים פיגוע מצפון השומרון ובמשמרת שלנו. זה מוכרח להיגמר. מבצע רחב דחוף בצפון השומרון חייב לקרות וכמה שיותר מהר".


The post הנרצח בפיגוע הירי בצפון השומרון: תושב חרמש, מאיר תמרי appeared first on מקור ראשון.


מחבר: yehonatank | מקור ראשון חשיפות: 8 | דירוג: 2/51 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: