פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
30/5/2023 6:45

הפיגוע בחרמש: בקואליציה קוראים למבצע צבאי רחב בצפון השומרון

לאחר הפיגוע הקטלני היום (ג') ביישוב חרמש שבצפון השומרון, בו נרצח מאיר תמרי הי"ד מתגברים הקולות בקואליציה שקוראים לתגובה משמעותית ומבצע צבאי רחב היקף. שדולת ארץ ישראל תקיים דיון בכנסת על התגברות הטרור בשומרון ודרכי ההתמודדות איתו.


שרת ההתיישבות אורית סטרוק ביקרה גם לאחר הפיגוע הזה את מדיניות הממשלה: "מאיר תמרי הי"ד. מטר מהמקום בו נרצח – יש מחסום, שנפתח, ולמרות גל הטרור, טרם נסגר". סטרוק הוסיפה כי אסור להשלים עם המצב: "כבישי יו"ש הם מסלול ירוק לטרור. זו קריאת השכמה לכל חבריי בממשלה, זה באחריותנו".


"מכסת הניסים בפיגועי הירי שאירעו בשבועות האחרונים ברחבי השומרון הסתיימה היום באירוע רצחני", קבעו בכאב ראשי שדולת א"י ח"כ יולי אדלשטיין, ח"כ לימור סון הר מלך וח"כ שמחה רוטמן. "אנו כואבים את הרצח הנפשע והנורא בידי בני עוולה ומבקשים למסור את החיבוק למשפחה ולתושבי השומרון. הנהלת וחברי שדולת ארץ ישראל קוראים ופועלים למען למאבק בלתי מתפשר בטרור כדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל, בכל חלקי ישראל". השדולה תפעל בימים הקרובים לקיים דיון בכנסת אודות התגברות הטרור ודרכי ההתמודדות


"הלב רותח!!!", כתב ח"כ צבי סוכות בחשבון הטוויטר לאחר הפיגוע. "עוד יהודי נרצח רק כי הוא יהודי. לא מעניין מרדף אחרי המחבל הספציפי הזה שוב והיד הארוכה שתשיג אותו. יש תשתית רחבה שמוציאה כל יומיים פיגוע מצפון השומרון ובמשמרת שלנו. זה מוכרח להיגמר. מבצע רחב דחוף בצפון השומרון חייב לקרות וכמה שיותר מהר".


"מיום ליום, החיים ביהודה ושומרון הופכים להיות מסוכנים יותר", כתב ח"כ אביחי בוארון. "הערבים מרגישים שישראל מפקירה את יו"ש ופועלים בהתאם. המציאות הזו חייבת להיפסק. אזור יו"ש אינו אזור הפקרות אקס טריטוריאלי מחוץ למדינת ישראל".


בוארון הפנה אצבע לממשלה ולצה"ל ואמר כי הממשלה חייבת לקדם השקעות עתק בתשתיות ביו"ש כדי לאפשר התיישבות מסיבית של יהודים ביישובי ביו"ש, ומצד שני צה״ל חייב לחזור ולהתייחס לרשות הפלסטינית כאל ישות אויב ולהגן על ישראל ועל הישראלים ביו"ש. "צה"ל לא צריך לחפש את השקט התעשייתי אלא לחפש בין כוונות את האויב הפלסטיני. רק בדרך זו יחזרו הביטחון והשקט ליהודה ושומרון ולישראל, התיישבות וביטחון", הוא כתב.


The post הפיגוע בחרמש: בקואליציה קוראים למבצע צבאי רחב בצפון השומרון appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ZeviP | מקור ראשון חשיפות: 6 | דירוג: 3/53 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: