פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
24/7/2023 5:06

מנהל בית החולים שיבא על אשפוז נתניהו: "פעלנו במקצוענות וברגישות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתחרר הבוקר (שני) מבית החולים שיבא-תל השומר, אחרי שהושתל לו קוצב לב בהליך מיוחד. במהלך השבוע האחרון נמתחה ביקורת מכיוונים שונים על המרכז הרפואי על כך שלא מסר מספיק פרטים על מצבו הבריאותי של ראש הממשלה. היום ביקש פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, לפנות לעובדי בית החולים ולהתייחס לסוגיה.


"הבוקר השתחרר ראש הממשלה מהמרכז הרפואי שלנו ואני רוצה לאחל לו בריאות שלמה וטובה", פתח פרופ' קרייס, "אני ער לשיח הציבורי המתרחש בימים אלה ורוצה לומר לכם – כמי שעקב מקרוב אחרי הצוותים הרפואיים שלנו, הרופאים, האחיות ושאר הצוותים בשבוע האחרון – באשפוז הראשון ובאשפוז השני, וראה אותם רגע-רגע, דקה-דקה, וראיתי מקרוב את השיקולים הקליניים, את קבלת ההחלטות וגם את תהליך מסירת המידע לציבור, אני יכול לומר שגם הפעם פעלנו במקצוענות שמאפיינת את הטובים ביותר שיש".


מנהל המרכז הרפואי שיבא ציין שכאדם שאחראי על הליך מסירת המידע לציבור לדעתו נעשתה עבודה טובה. "מסרנו מידע מהימן ואני עומד מאחוריו. כשאני בוחן האם הפעם שמרנו על נקודת האיזון המתבקשת שבין מסירת מידע רפואי רגיש לציבור ובין שמירה על חסיונו ופרטיותו של המטופל, אני סבור שפעלנו ברגישות המתבקשת".


"ימים לא פשוטים מחכים לנו, וגם אתגרים מורכבים, אבל אני יודע ובטוח שבשיבא כמו בעבר, נמשיך להיות מגדלור של ביחד ותקווה לחברה בישראל", סיכם פרופ' קרייס.


The post מנהל בית החולים שיבא על אשפוז נתניהו: "פעלנו במקצוענות וברגישות" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ShayR | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 3/45 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: