פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
24/7/2023 6:06

"לא מערבים דעות פוליטיות עם עסקים": למרות השביתה – רשתות המזון הגדולות פתוחות

פורום העסקים פתח הבוקר (ב') בשביתה כללית במחאה על קידום צמצום עילת הסבירות, וכל הקניונים ששייכים לקבוצות עופר ועזריאלי וכן מתחמי הקניות של ביג – נותרו נעולים. למרות ההכרזה, רשתות מזון החליטו לפתוח את הסניפים שנמצאים בתוך המתחמים השונים.


ברשת רמי לוי הבהירו כי הרשת "לא מערבת דעות פוליטיות עם עסקים. אנחנו משרתים ללא הבדל דת, גזע, מין ודעות. הרשת הינה חברה ציבורית המחויבת לפעול בצורה אמינה לכל משקיעיה ולקוחותיה".


בתשובה לשאלת אתר מקור ראשון איך הלקוחות יכולים להיכנס לחנות, ענו ברשת כי במתחמי קניות כמו ביג, מוקמו שלטי הכוונה לדרכים עוקפות שמגיעות עד לסניף. בחנויות שנמצאות בתוך הקניון, לרוב ישנה כניסה חיצונית ונפרדת מהכניסה הראשית לקניון. ברוב הרשתות מסרו כי פעלו באופן דומה.


ברשת שופרסל, שהעומד בראשה יצחק אברכהן חבר בפורום העסקים שקיבל את ההחלטה על ההשבתה, החליטו גם לפתוח את החנויות. "שופרסל משמשת כעסק חיוני המספק מזון, מוצרי צריכה ותרופות לכלל תושבי מדינת ישראל ועל כן, כלל סניפי הרשת ושירותי האונליין ימשיכו לפעול כרגיל. שופרסל מהווה מאז ומתמיד דוגמה לגיוון של כ-16,600 עובדות ועובדים מאמונות, דתות ומגזרים שונים הפועלים כולם על מנת לשרת את אזרחי מדינת ישראל".


בעקבות הצעד של רשתות המזון הגדולות, נראה כי עיקר הפגיעה הוא בעסקים הקטנים והבינוניים שנמצאים בקניונים ובמתחמי הקניות. מוקדם יותר פרסמנו כי בעלי עסקים דיווחו שמנהלי הקניונים הודיעו להם בשעת לילה מאוחרת כי הקניון ייסגר, ואלה נאלצו להודיע על כך לעובדים ולספקים ולבטל אותם.


כרגע לא ברור האם הקניונים יפצו את העסקים שנסגרו על אובדן ההכנסות. רבים מבעלי החנויות סיפרו כי ברשתות הודיעו להם שהחוזה שחתמו עליו מאפשר להם לעשות זאת ללא השלכות.


The post "לא מערבים דעות פוליטיות עם עסקים": למרות השביתה – רשתות המזון הגדולות פתוחות appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ZeviP | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 3/39 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: