פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
24/10/2023 22:14

כתב אישום נגד תושב טייבה בגין הסתה לטרור

כתב אישום הוגש אמש (ג') נגד עבד אל רחים חאג'-יחיא, תושב טייבה בשנות ה-20 לחייו, בגין הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. במקביל, מבקשת הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. על פי כתב האישום, שהוגש באישור היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה – הנאשם כתב בחשבון הטוויטר שלו, ביום תחילת המלחמה: "אני לא אספר לך עליי מפני שהעקרונות שלי ידועים. הזהות שלנו והדת שלנו והמנהגים שלנו נגד אונס ופגיעה מינית בכל צורה. אך כל סוג אחר של אלימות הוא טבעי במאמץ להחזרת הארץ. הארץ לא תוחזר בדרך אחרת. והחיילים שאתה מרחם עליהם, הם רוצחי ילדים".


נוסף לכך, הנאשם פרסם בחשבון האינסטגרם שלו, המונה כ-107 אלף עוקבים שהיו חשופים באופן ישיר לפרסומיו, תמונות רבות מאירועי הזוועה שעברו על מדינת ישראל במהלך היממה הראשונה למלחמה, שהוצגו כהישגי פעילי הטרור באותו היום. בחלקן נראו אזעקות ושיגורי רקטות, בחלקן האחר בריחת מבלים חפים מפשע באירועי הטבח במסיבת הטבע, טנק צה"לי בוער ועוד. על חלק מהתמונות נראה הכיתוב: "היום מכיל תמונות היסטוריות". כמו כן, חאג'-יחיא נאשם גם על כך שפרסם בחשבון הטוויטר והאינסטגרם שלו, עוד קודם למלחמה, דברי הזדהות עם ארגון החיזבאללה, ודברי שבח ואהדה למספר פעילויות טרור, בהם בג'נין ובכביש 60 הסמוך לעלי.


מוקדם יותר היום המפכ״ל רב ניצב יעקב שבתאי התייחס לעבודת הצוות המיוחד של משטרת ישראל והפרקליטות בטיפול בהסתות לטרור ובגילויי התמיכה בארגון חמאס דאעש מאז מתקפת הטרור על יישובי הדרום.


הצוות המיוחד הוקם כבר בחודש פברואר השנה ע״י השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הצוות מורכב מקציני אגף החקירות והמודיעין של המשטרה ופרקליטים בכירים .


המפכ״ל אמר כי ״אנחנו דוגלים באפס סובלנות בעניין הטיפול בהסתות ואני שמח שהפרקליטות הולכת עם משטרת יד ביד בנושא הזה. לא יעלה על הדעת שאחרי טבח כזה שמדינת ישראל עברה ואחרי שחיילים נהרגים יהללו פה את חמאס דאע״ש ואותי לא מעניין אם זה אדם פשוט שמפרסם או ידוע בציבור״.


בתוך כך בית המשפט האריך היום את מעצרה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי שנעצרה הלילה בחשד להסתה לאחר ששיתפה תמונות ובהן לעג לקשישיה שנחטפה לרצועת עזה, כמו כן העלתה תמונה של הרס הגדר בין עזה לישובי הדרום וכתבה Let's Go Berlin Style. כמו כן חברת הוט מסרה היום כי כלל התכנים והסרטים בהם היא השתתפה – הוסרו משירותי הצפיה שלה.


The post כתב אישום נגד תושב טייבה בגין הסתה לטרור appeared first on מקור ראשון.


מחבר: NadavMD | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/48 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: