פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
27/11/2023 17:30

בשופרסל סוגרים רבעון מוצלח, לצד ירידה במכירות האונליין

הכנסות קמעונאית המזון גדלו ב־1.2% לעומת הרבעון השלישי של 2022 • על השפעת חטיפת הספינות: "אנחנו יבואן גדול, ויש לנו מותג פרטי נרחב, זה עלול להשפיע"
מחבר: שירה ספיר וחזי שטרנליכט | שוק ההון - גלובס חשיפות: 2 | דירוג: 3/20 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: