פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
21/1 23:25

עליה של מאות שקלים בחודש בתגמולים לנכי צה"ל

אגף השיקום במשרד הביטחון בשיתוף עם ארגון נכי צה"ל, מעדכנים על עלייה בתגמולים המשולמים לנכי צה"ל ב-3.76% בחודש. העליה בתוקף החל מחודש ינואר 2024, ותוענק גם באופן רטרואקטיבי מחודש יולי 2023.

העדכון כולל הגדלה של גובה התשלומים לכלל נכי צה״ל המסתכמת בעלייה של עד מאות שקלים בכל חודש, תשלום רטרואקטיבי לזכאים מחודש יולי 2023 וכן מענק לפצועי חרבות ברזל מתחילת המלחמה באוקטובר 2023 ועד היום.


בהתאם לעדכון, כל נכה צה"ל, יקבל תוספת של עשרות עד מאות שקלים בכל חודש. לדוגמה: נכה צה״ל עם 50% נכות ונשוי, שמקבל 11,370 שקלים בחודש, יקבל תוספת של 427 שקלים החל מחודש ינואר 2024 וגם מענק חד פעמי עבור ההפרשים מיולי 2023 ועד סוף השנה, המסתכמים בעוד 2562 שקלים. כך גם פצוע בינוני שנקלט עקב פציעה במהלך הלחימה ב"חרבות ברזל", וקיבל מקדמות על סך 4248 שקלים בחודש, יקבל מעתה תוספת חודשים של 160 שקלים, וגם מענק חד פעמי של 474 שקלים עבור התקופה מחודש אוקטובר ועד היום.


הדר קרמר, ראש היחידה לתגמולים, הטבות ורכב רפואי באגף השיקום במשרד הביטחון, ציינה כי ״עדכון התגמולים הינה פעולה נוספת של אגף השיקום לשיפור רווחתם של כלל נכי צה״ל ומהווה תוספת משמעותית לתגמול. אנו נמשיך לפעול למען נכי צה״ל ופצועי הלחימה המטופלים אצלנו ונעמוד לצידם על מנת להבטיח מענה מתאים לכלל צרכיהם".


The post עליה של מאות שקלים בחודש בתגמולים לנכי צה"ל appeared first on מקור ראשון.


מחבר: shiri | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/12 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: