פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
10/3 6:05

לראשונה מאז הניתוח: הנסיכה קייט פרסמה תמונה רשמית

ארמון קנסינגטון פרסם היום (א') את התמונה הרשמית הראשונה של הנסיכה קייט ברשתות החברתיות, כמעט חודשיים לאחר ניתוח הבטן שלה, שבמהלכו היא התרחקה מעיני הציבור. הנסיכה בת ה-42, שבעלה הנסיך וויליאם הוא יורש העצר הבריטי, התאוששה בעיקר בביתה בווינדזור, ממערב ללונדון, מאז עזבה את בית החולים ב-29 בינואר.


בתמונה נראית הנסיכה מוויילס יושבת על כיסא גן, לבושה בג'ינס, סוודר וז'קט כהה, מחייכת, מוקפת בשלושת ילדיה הצחוקים, ג'ורג', שרלוט ולואי. "תודה על האיחולים הטובים והתמיכה במהלך החודשיים האחרונים", נכתב בהודעה שמלווה את התמונה ב-X. "מאחלת לכולם יום האם שמח", נכתב בהודעה, שנחתמה באות "C" עבור קתרין.


הנסיכה קייט וילדיה. צילום: הנסיך וויליאם מווילס – KENSINGTON PALACE / AFP

הארמון הבהיר כי התמונה צולמה "בווינדזור, מוקדם יותר השבוע" על ידי בעלה של קייט, הנסיך וויליאם. התמונה המשפחתית היא התמונה הרשמית הראשונה של קייט שפרסמה משפחת המלוכה מאז אשפוזה במרפאה בלונדון ב-16 בינואר לצורך ניתוח בטן.


המלכה לעתיד צולמה בפעם האחרונה בפומבי במהלך טיול חג המולד בסנדרינגהם, מזרח אנגליה. תמונות שפורסמו על ידי TMZ מוקדם יותר הראו את קייט מרכיבה משקפי שמש כשהיא נוהגת במכונית, והאתר דיווח שהם צולמו ביום שני האחרון ליד טירת וינדזור. כלי תקשורת בבריטניה כולל ה-Daily Mail ו-The Sun בחרו שלא לפרסם את התמונות.


המלך צ'ארלס והנסיכה קייטhttps://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... 3008545763650-750x829.jpg 750w" sizes="(max-width: 869px) 100vw, 869px" />
המלך צ'ארלס והנסיכה קייט. צילום: Chris Jackson, AP

התמונה הגיעה לאחר שלל תיאוריות קונספירציה ברשתות החברתיות על היעדרות הנסיכה החרוצה והצייתנית מאור הזרקורים. הספקולציות הגיעו למרות שארמון קנסינגטון אמר בבירור בזמן הניתוח שלה כי "לא סביר שתחזור לתפקידים ציבוריים עד לאחר חג הפסחא". הוא גם אמר שהניתוח לא קשור לסרטן.


אשפוזה של קייט הגיע כמעט במקביל להודעה שאביו של וויליאם, המלך צ'ארלס, אושפז לניתוח בשל בעיה בערמונית ולאחר מכן אובחן כחולה בסרטן שאינו קשור. צ'ארלס, בן 75, ביקר ליד מיטתה של כלתו לאחר שהתאשפז בעצמו ב-26 בינואר. המלך פרש מתפקידיו הציבוריים במהלך הטיפול בו, למרות שהשתתף בטקסי הכנסייה וערך את המפגש השבועית שלו עם ראש הממשלה. אשתו של צ'ארלס, המלכה קמילה, בת 76, נרתמה לחפות על רבות מהחובות הציבוריות של בעלה במהלך הטיפול בו.


The post לראשונה מאז הניתוח: הנסיכה קייט פרסמה תמונה רשמית appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ShayR | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 3/8 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: