פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
12/1/2021 22:56

"לעג לרש": 800 יחידות דיור בלבד יאושרו ביו"ש

בהמשך להודעת ראש הממשלה ביום שני, פרסם אתמול (ג) המנהל האזרחי את סדר היום לישיבת מועצת התכנון העליונה שתתכנס ביום ראשון הקרוב. הישיבה שתתקיים בזום צפויה לארוך שעה אחת בלבד, ויאושרו בה פחות מ-800 יחידות דיור ביו"ש.


לגבי 354 יחידות דיור יתקיים דיון למתן תוקף: איתמר – 100 יח"ד, שבי שומרון – 152 יח"ד, שכונת הוותיקים אורנית – 66 יח"ד, קרני שומרון – 36 יח"ד, וכן הרחבה באזור התעשייה ברקן. לגבי 425 יחידות יתקיים דיון להפקדה: נופי נחמיה רחלים – 212 יח"ד, טל-מנשה – 107 יח"ד, יקיר – 96 יח"ד.


כתבות נוספות באתר מקור ראשון:

"הרווחת ביושר את מנוחת העולמים": העולם סופד לאדלסון

קריאה לימין: תלמדו מהשמאל ותפסיקו לגנות על אוטומט

ייסורים מחסנים: כך תתמודדו עם תופעות לוואי של המנה השנייה


בניגוד להודעת ראש הממשלה, על סדר היום לא נמצאות תכניות בבית-אל ובגבעת זאב. במועצת יש"ע הגיבו אמש באכזבה למספר המצומצם של האישורים הנכללים בישיבת המת"ע, שהיא האחרונה שתתכנס לפני חילופי הממשל בוושינגטון. מיש"ע נמסר כי "קידום של פחות מ-800 יחידות דיור, בשעה שתושבי ההתיישבות הצעירה שובתים רעב מול משרד ראש הממשלה זהו לעג לרש. בימים שכאלה יש לאשר תכניות נרחבות של אלפי יחידות דיור בכל יהודה, שומרון ובקעת הירדן. מסתבר שאנחנו עומדים וצועקים לקיר – מכיוון שראש הממשלה ושר הביטחון לא שומעים את הצעקות של התושבים שלנו".


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... -at-08.30.45-750x422.jpeg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
ראשי מועצת יש״ע בעצרת: קרדיט מועצת ישע

אתמול בערב התקיימה עצרת מחאה ותמיכה בשובתי הרעב, סמוך למאהל שהקימו אנשי פורום ההתיישבות הצעירה מול משרד ראש הממשלה. אל העצרת התקבצו מאות מפגינים, רובם תושבי היישובים הצעירים. הנואמים בעצרת דרשו כי הצעת המחליטים של השרים הנגבי וביטון להסדרה שמוכנה כבר מזה שלושה שבועות, תעלה אל שולחן הממשלה ביום ראשון הקרוב. אל הדיווח כי שר הביטחון גנץ החליט שלא לקדם את מהלך ההסדרה, התייחסו הנואמים באומרם כי הם דורשים שהנושא לא יהווה כלי במשחק פוליטי.


יעל שבח השובתת רעב, הזכירה בנאומה בעצרת כי לגבי חוות גלעד בה היא מתגוררת, ישנה כבר החלטת ממשלה להסדיר, אך ההסדרה עצמה עדיין מתמהמהת: "כמעט כל שבת נופל עלינו החשמל. בשבעה של רזיאל כל הפוליטיקאים ראו את הביזיון של נפילת החשמל, ראו את העוולה והתחייבו להסדיר. שלוש שנים עברו ומה קרה? כלום. אדוני ראש הממשלה, כמה דם צריך להישפך כדי שיהיה חשמל ומים?! אנחנו מבקשים את המובן מאליו. לעשות שבת בנחת, שהילדים ילמדו בנחת בימי הקורונה, חיילים שחוזרים הביתה ירגישו נינוחים. כמה ימים שאני שובתת רעב וזה לא משחק. הגיע הזמן להסדיר אותנו, נשלחנו בשליחות שלכם ומגיע לנו להיות כמו כל תושבי מדינת ישראל".


מוקדם יותר אתמול העבירו יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני, ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן וראש מועצת שומרון יוסי דגן את לשכותיהם למאהל המחאה. חברי כנסת ושרים ממשיכים להגיע למקום כדי להיפגש עם הנוכחים ולהביע תמיכה, אך לאיש מהם אין תשובות קונקרטיות לשובתים, בנוגע לשאלה האם אכן יש סיכוי כי הסדרה כלשהי תאושר בשבוע הקרוב.


The post "לעג לרש": 800 יחידות דיור בלבד יאושרו ביו"ש appeared first on מקור ראשון.


מחבר: moshem | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 3/65 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: