פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
25/1/2021 8:36

המשכורת הראשונה של מנכ"ל ומייסד קמא-טק

1. משכורת ראשונה

בגיל 22 סיימתי ללמוד בישיבת חברון, נישאתי והתחלתי ללמוד בכולל חזון איש בבני־ברק. קיבלתי מלגת לימודים על סך 600 ש"ח, אבל אשתי ואני החלטנו שעדיף לא לקבל תשלום עבור לימוד תורה, וויתרתי על המלגה. במשך 12 שנה התפרנסנו רק מההכנסה של אשתי.


2. חור בהשכלה

עוד לא סיימתי את הש"ס (התלמוד הבבלי). יש עוד כמה מסכתות שטרם למדתי. לדעתי, ליהודי שלא יודע את כל הש"ס יש חור בהשכלה.


צילום: אריק סולטןhttps://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... 02116_31_13-2-750x500.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
משה פרידמן, שותף מייסד ומנכ"ל קמא־טק, מיזם לקידום חרדים בתעשיית ההייטק. צילום: אריק סולטן

3. משבר

משבר הקורונה טלטל את כל העולם, וגם אותנו כמובן. אבל למעשה, הוא הפך עבורנו לנקודת צמיחה אדירה. שנת 2020 הייתה השנה הטובה ביותר שלנו, ברוך השם. תודות לקורונה עשינו שינויים ארגוניים דרמטיים, וכיום אנחנו מצליחים להגיע לקהל גדול פי כמה.


4. טיפ לעובד

בימינו תעודות ותארים איבדו מערכם, בפרט בתחום הטכנולוגי. פחות חשוב מה למדת בעבר, ויותר חשוב מה תהיה יכולת הלמידה שלך בעתיד. החברות הגדולות מחפשות עובדים עם סקרנות ותשוקה. לצד זה, רוח יזמית וראש גדול, הן תכונות שיהפכו עובד טוב למצוין.


5. זמן איכות

בכל יום לפנות בוקר, בן השנה וחצי שלי, מעיר אותי בצהלות שמחה. הוא מושך אותי מהמיטה, אני נותן לו ארוחת בוקר ומשחק איתו. זה זמן האיכות הכי יפה שיש לנו.


6. חור בהשכלה

עוד לא סיימתי את הש"ס (התלמוד הבבלי). יש עוד כמה מסכתות שטרם למדתי. לדעתי, ליהודי שלא יודע את כל הש"ס יש חור בהשכלה.


7. משהו שהפתיע אותי לאחרונה

השתתפתי לפני מספר שבועות במסע היזמים שערכו בנק הפועלים ומכון היצוא ליזמי הייטק ואנשי עסקים ישראלים לדובאי, הופתעתי לגלות את קבלת הפנים החמה שזכינו לה מבכירי השלטון ומבכירי עולם העסקים המקומי, מהסקרנות העצומה שלהם להייטק הישראלי, ומהכבוד הגדול שהם רוחשים להישגים שלנו, הרגשתי שאנחנו חיים בזמנים מופלאים שאבותינו לפני כמה דורות לא היו יכולים אפילו לדמיין אותם. בנקודה מסוימת במסע כמעט בירכתי בשם ומלכות "ברוך אתה השם אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".


8. הופעה/סרט/סדרה יוצאת דופן שראיתי לאחרונה

תפילת הימים הנוראים בחצר. בדרך כלל הייתי רגיל להתפלל בימים נוראים בישיבת חברון בה למדתי עם קרוב ל 2000 מתפללים ובעלי תפילה מפורסמים, השנה בגלל הקורונה התפללנו כמה שכנים בחצר, אשכנזים וספרדים, חסידי גור חסידי חב"ד וליטאים, החזן היה אחד השכנים. המנגינות היו בכל מיני נוסחאות וזה היה קטן, ושונה, אבל הכי נשמה, הרגשתי אחדות ישראל, הרגשתי שהשכינה איתנו ושהתפילה בוקעת מכל מקום, גם מהחצר של הבניין, בין הנדנדות והמגלשות.


9. תודה

יו"ר המועצה המייעצת שלנו הוא פרופ' אמנון שעשוע, מייסד מובילאיי ואחד היזמים הגדולים בתולדות ישראל. כאן בתמונה הוא מוסר הרצאה ליזמי הייטק חרדים. אני מודה לקב"ה על הזכות שיש לארגון ולי מנטור כזה.


קמא־טק משתפת פעולה עם 200 חברות הייטק, 100 קרנות הון־סיכון, חממות ומאיצים ו־25 מוסדות חינוך. אלפיים איש בשנה משתתפים בתוכנית ההכשרה שלה.

The post המשכורת הראשונה של מנכ"ל ומייסד קמא-טק appeared first on מקור ראשון.


מחבר: moshem | מקור ראשון חשיפות: 6 | דירוג: 2/73 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: