פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
22/3/2021 6:06

נתניהו מבטיח: "ממשלת ימין בראשותי תמשיך לבנות בארץ ישראל"

פחות מיממה לפתיחת הקלפיות, הגיע היום (ב') ראש הממשלה נתניהו להנחת אבן פינה לשכונה חדשה ברבבה שבשומרון. יחד עימו הגיעה למקום פמליה של שרים ובכירים בליכוד, ובהם יו"ר הכנסת יריב לוין, השרים יובל שטייניץ, מירי רגב, אופיר אקוניס ואמיר אוחנה, וכן סגן השר קיש וח"כ עמית הלוי.


"אנחנו יחד אתכם מחויבים לארץ שלנו", אמר נתניהו לקהל בטקס הנחת אבן הפינה. הוא התייחס להסדרת ההתיישבות הצעירה, עבר אחד אחד מהשרים שישבו מולו, וציין כי כולם היו בעד ההסדרה. "כולנו. העברנו שניים: את נופי נחמיה ואת חוות־יאיר להפקדה. אבל למה לא העברנו את השאר? כי היינו ברוטציה, פריטטיות. לא היו לנו 61 אז היינו צריכים לעשות את הממשלה הכושלת הזו". הוא התייחס לפרשת השבוע הקרובה, צו, ואמר כי ישנו צו גיוס לכל אחד מהמאזינים לו להביא את מצביעי הימין לקלפי. "ממשלת ימין בראשותי תמשיך לבנות בארץ ישראל", התחייב.


השכונה החדשה ברבבה, תיקרא "נווה אחיעד", על שם הרב אחיעד אטינגר הי"ד, אב ל-12 שנרצח בפיגוע ירי לפני שנתיים בצומת אריאל. הרב אטינגר נרצח בזמן שרדף אחר מחבל שניסה לפגע בעוברים ושבים. במעשיו הציל רבים, ובהם את אלינור טולדנו אם ל-3 תושבת רבבה שהמחבל כבר כיוון אליה את נשקו, והיא ניצלה בזכות הירי של הרב אטינגר.


כתבות נוספות באתר מקור ראשון:

איך עושה ציפור: 15 שנה לציוץ הראשון בטוויטר

כל הסיפור: כשהמלחמה בפרוטקשן יורדת לדפוס

בעיצומו של משבר כלכלי: לשכת שר הדיגיטל החדשה עלתה כחצי מיליון שקל


תמר, אלמנתו של הרב אחיעד, אמרה לנתניהו: "נבחרת להנהיג את העם הזה בדור של גאולה. במשך אלפי שנים התפללו, ייחלו וציפו אבותינו להגיע אל הארץ הזאת, ואנחנו זכינו. יש לנו מדינה משלנו וצבא משלנו וממשלה משלנו וכשאנחנו נכיר בזכותנו וחובתנו על הארץ הזאת, גם אומות העולם יכירו בכך".


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... -at-15.02.45-750x514.jpeg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
נתניהו עם יוסי דגן ואלמנתו של הרב אטינגר. צילום: רועי חדי

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, אירח את נתניהו היום ואמר בנאומו בטקס: "ממשלת ימין על מלא, ריבונות על מלא, בנייה על מלא, התיישבות צעירה על מלא. אנחנו בטוחים שבעזרת השם כך יהיה. היום – כולנו ממוקדים בדבר אחד: להקים ממשלה לאומית חזקה". בקיץ החולף, הטיח דגן ביקורת קשה בנתניהו על ביטול החלת הריבונות ביו"ש, ואמר עליו כי הוא נמצא "כפסע מאיבוד מוחלט של אמון המחנה הלאומי". היום, אומר לנו דגן, כי אמנם – "ויכוחים יש, זה חלק מהעניין, אבל בבחירות יש לסייע לראש הממשלה לנצח. בדיוק כפי שאני לא מתבייש לחלוק עליו, כך גם לא מתבייש לומר שיש לחזק אותו".


The post נתניהו מבטיח: "ממשלת ימין בראשותי תמשיך לבנות בארץ ישראל" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: avigailz | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/50 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: