פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
3/5/2021 7:02

האינסטגרם גדוש ב"פינות ליטוף" וירטואליות

יש משהו מתעתע מאוד באינסטגרם. מצד אחד, היא הרשת החברתית שאמורה לגרום לנו להרגיש טוב: היא עמוסה בנופים יפים, אנשים טובי מראה ואוכל מעורר תיאבון. כל המרכיבים שאמורים לעשות לנו טוב בעיניים. מצד שני, ובדיוק מאותן סיבות, היא הרשת שגורמת לנו להרגיש רע: למה אנחנו לא מטיילים עכשיו בנופים האלו? למה אנחנו לא נראים ככה? למה אני בוהה בתמונה של עוגת קומות, ומנקרת בצלחת עם חביתה וקוטג'?


ובכן, הגיע הזמן להניח את תחושת הפומו, ולהתמקד במי שיגרמו לנו תמיד לחייך: בעלי חיים. בין שמדובר בסרטונים של בעלי חיים מצחיקים, בתמונות של גורים ממיסי לב, או בעובדות מחכימות ומופלאות על ממלכת החיות – האינסטגרם גדוש ב"פינות ליטוף" וירטואליות, שישכיחו מכם את המרדף היומיומי אחרי החיים המושלמים שלעולם לא יהיו לכם, ויגרמו לכם לגרגר בהנאה.


9.5M


דין שניידר Dean.schneider


דין שניידר. צילום מסך

9.5 מיליון עוקבים לא טועים. בגיל 24 החליט איש העסקים השווייצרי דין שניידר שעבודת משרד היא לא בשבילו. הוא עלה על מטוס לאפריקה, ושם הקים מרכז מחסה ושיקום לחיות בר בשם "האקונה מיפאקה" ("ללא גבולות" בסווהילית). במקום, שמתפרשׂ על פני 400 דונם, גדלים בנחת בעיקר אריות, אבל גם זברות, אימפלות, צבועים ובבונים. שניידר אינו מניח למבקרים להגיע לחווה שלו ולהפר את שלוותן של החיות, אבל הקשר שהוא עצמו יוצר איתן מרחיב את הלב.


35.3K


הספארי safari_israel


זברות. צילום מסך: הספארי

הספארי ברמת־גן הוא אחד האתרים המתוירים ביותר בישראל. אם אתם גרים רחוק או מעדיפים לוותר על העמידה  בפקקים הארוכים שמשתרכים מחוץ לגן החיות בחופשות, עמוד האינסטגרם של "הספארי" מעניק הצצה כיפית ומרתקת לשוכני הגן. מחיי הזוגיות הסוערים של הפינגווינים (תתפלאו) ועד ביקור בחדר הניתוחים של הווטרינר – עמוד האינסטגרם של הספארי מלא בתוכן מעניין וצילומים מרהיבים.


4.7M


חיות עושות דברים animalsdoingthings


צילום מסך מתוך חיות עושות דברים

אם אתם אוהבים דווקא את הצד ההומוריסטי של החיות – זה העמוד בשבילכם. הוא עמוס בסרטונים משעשעים של חיות בסיטואציות מוזרות ומצחיקות, שקשה מאוד להישאר אדיש מולם. אל תפספסו את המפגש בין כלב ים לכלב מחמד, או את מערכת היחסים הנרקמת בין כלב אחר לגור חזירים. נכון, חלק מהסרטונים ערוכים מדי או מבוימים, אבל עדיין פשוט וקל למצוא את אלו שיגרמו לכם לפרוץ בצחוק – ויעשה לכם חשק להעביר אותו הלאה.


The post האינסטגרם גדוש ב"פינות ליטוף" וירטואליות appeared first on מקור ראשון.


מחבר: avigailz | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/72 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: