פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
13/5/2021 2:47

ילדי הפוליטיקאים שהפכו לאושיות ברשתות החברתיות

https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2020/12/האדרים-מוצש-Copy-750x238.jpg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />לא פשוט להיוולד לאמא או לאבא פוליטיקאים – הלו"ז שלהם בלתי אפשרי, הזמינות מוגבלת, והראש עסוק כל הזמן באסטרטגיות ובתכנונים. בעידן הרשתות החברתיות לגדול אצל אבא או אמא פוליטיקאים קשה אפילו יותר. נכון, קל יותר להשיג עוקבים, אבל כל תמונה שתעלה, כל ציוץ שתנסח, ייבחנו תחת עשרות אלפי עיניים. ואם תעשה טעות (ובינינו, מי לא עושה טעויות ברשת?) לא יסלחו לך במהרה, ובוודאי שלא ישכחו.


אבל בזמן שיש "בנות ובנים של" שיירתעו מהמעמד המחייב או מהביקורות הצולבות, יש מי שהחליטו לעשות מהלימונים לימונדה. לפעמים הם אוהבים להתערבב בעולם הפוליטי בעצמם, לפעמים הם רוצים למנף את העניין בהם לצרכים אחרים לגמרי, ואחרים פשוט רוצים להיות הם עצמם, בלי לעשות חשבון למי שצופה בהם.


צילום מסך מתוך האינסטגרם

תחת הביו של "בלוג אישי" משתפת ענבר ביטן בת ה־28, בתו של יו"ר הקואליציה לשעבר וחבר הכנסת מטעם הליכוד דוד ביטן, תמונות שאין דרך אחרת להגדיר אותן מלבד "אושיית אינסטגרם קלאסית". בין חופשות פוטוגניות במקסיקו וגאורגיה, עד לרביצה בים או בילויים עם חברות – נראה שביטן ג'וניור נהנית מחיים חסרי דאגות. אם תגללו את הפיד אצלה תוכלו גם למצוא תמונות שלה מחובקת עם אבא, אבל תתקשו למצוא כל קשר אחר לפוליטיקה או לפעילות ציבורית כלשהי.


יוני בנט. צילום מסך מתוך האינסטגרם

קחו את יוני בנט, סובבו ב־180 מעלות ותקבלו את האישיות האינטרנטית של יאיר נתניהו. הזירה שבה בחר בנו של ראש הממשלה היא הטוויטר – ולא בכדי. נתניהו הצעיר מעולם לא הצהיר על שאיפות פוליטיות, אבל דבר אחד ברור מהציוצים שלו: הוא מעורב מאוד בכל מה שנעשה במשרד ראש הממשלה, והוא לא מנסה להסתיר את זה. החשבון שלו לא מתון ולא פייסני, הוא לא מהסס לפגוע באויבים הפוליטיים של אביו בבטן הרכה ולתקוף את כל מי שמביע דעה שונה משלו, גם בתוך המחנה.


יאיר נתניהו. צילום מסך מתוך האינסטגרם

"בכל מקום שאני הולך אומרים לי 'תכיר לי את יוני בנט'. אבל בוא נראה לו מה זה, בוא נעקוף אותו". הדובר הוא לא אחר מנפתלי בנט, יו"ר מפלגת ימינה, או כפי שהוא מכונה בטיקטוק "אבא של יוני בנט". בגיל 17, בנט הצעיר נושא בגאון את התואר "אושיית רשת". עם סרטוני ריקודים משעשעים ואווירת גוד וייבז כללית, הוא הנער הכול־ישראלי – הבן של השכן שכולן מאוהבות בו וכולם רוצים להיות החברים הכי טובים שלו. ואף מילה על פוליטיקה.


The post ילדי הפוליטיקאים שהפכו לאושיות ברשתות החברתיות appeared first on מקור ראשון.


מחבר: adish | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/62 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: