פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
10/6/2021 10:51

ברקת: "זו לא העת לפריימריז מיותרים, עלינו לחזור מהר לשלטון"

לח"כ ניר ברקת יומרות פוליטיות מרחיקות לכת. ממקום מושבו העשירי ברשימת הליכוד לכנסת הוא מבקש להגיע ביום שאחרי נתניהו לראשות הממשלה. אל כנס הענק שהוא מקיים הערב (ה') בגני התערוכה הוזמנו ראשי סניפים, חברי מרכז, שרים וחברי כנסת של הליכוד, אך הדבר עורר סערה רבה.


בעוד ברקת הציג את הכנס כחשיפת חזונו למדינת ישראל בעשרים השנים הקרובות, בליכוד ראו בכך רמז לחתירה תחת נתניהו להנהגה ומפגן העצמה לקראת התמודדות על ראשות הליכוד.


הכנס הערב מחדד את שני המחנות שהולכים ומתבצרים בתוך הליכוד בין הצד של ברקת מול מחנה יריבו הוותיק ישראל כץ. כך למשל התבטא ח"כ אופיר כץ: "יש לנו יו"ר תנועה שניצח ברוב מוחץ והוא ימשיך כראש האופוזיציה. לא אגיע לכינוס של ניר ברקת, בזמן הזה של חוסר וודאות הליכוד צריך לשדר לכידות ואחדות", בעוד ח"כ מיקי זוהר אמר כי "אין סיבה לא ללכת. הוא הבהיר לי חד משמעית שזו לא חתירה נגד נתניהו ושהוא מגבה אותו".


https://www.makorrishon.co.il/wp-conte ... -at-20.44.07-750x364.jpeg 750w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px" />
צילום: עטרה גרמן

האירוע מתרחש בתקופה רגישה לקראת השבעת הממשלה ה-36 של מדינת ישראל ביום ראשון הקרוב, לאחריה ימצאו עצמם הליכוד בתום 12 שנה בשלטון בדרך לספסלי האופוזיציה.  בין היתר מעלה הסטטוס החדש מתחים פנימיים סביב קיום פריימריז לראשות ועתיד איחוד השורות.


"זו שעה קשה לכולנו, ממשלת השיתוק מדאיגה אותנו. היא קמה בחטא ומונעת משנאה ולא לטובת הארץ והמדינה, אין לה חזון ואין לה דרך. היא לא תוכל לקדם את ערכי המחנה הלאומי על אך הרוב בכנסת. חייבים להחליף אותה ומהר. רק ליכוד גדול ומאוחד יכול להוביל, הוא זה שיכול להביא הישגים משמעותיים, כפי שהביאה ממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. זו לא העת לפריימריז מיותרים, עלינו לחזור מהר לשלטון"


The post ברקת: "זו לא העת לפריימריז מיותרים, עלינו לחזור מהר לשלטון" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: danab | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 3/45 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: