פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
7/7/2021 0:09

בהר חברון מקווים שנגמרו הימים ללא מים בברזים

כפי שדווח במקור ראשון אתמול (ג') בוצעו מספר פעולות אכיפה כנגד גנבי המים בהר חברון כולל ניתוק חיבורים פיראטיים לצינורות מקורות המובילים מים ליישובים ולחקלאות, חשיפת בורות מים, מעצר שמונה מבוקשים, החרמות מיכליות מים ועשרות אלפי שקלים.




במשך החודש האחרון סבלו אלפי תושבי יישובי מזרח הר חברון מרצף הפסקות מים כתוצאה מגניבות מים. בעקבות ההפסקה נמנעה למשך שעות ארוכות במשך מספר ימים שתייה בבתים ובמוסדות החינוך, השקיה והזרמת מים לאלפי דונמים של חקלאות, רפתות ולולים. לאחר עבודה מודיעינית של רכז הקרקעות של מועצה אזורית הר חברון נחשפו חיבורים פיראטיים שגרמו להפסקות המים הממושכות.


פעילות האכיפה בוצעה היום בשיתוף פעולה של מועצה אזורית הר חברון, חטיבת יהודה, מת"ק חברון, יחידת הפיקוח של המנהל האזרחי, משטרת חברון, צפ"א רשות המים ומקורות.


המאבק בגניבת המים בהר חברון. צילום: דוברות הר חברון

עוזי בכר, מנהל אגף התשתיות ואיכות הסביבה במועצה: "חוסר מים ביישובים גורם לפגיעה בכל מערכות החיים: לריקון מאגרי מים לשתייה, לבעיות סניטריה, ולפגיעה בחקלאות ובגינון. על כן אנו פועלים יחד עם מקורות, והיחידה לבטחון המים ברשות המים לאספקת מים יציבה ליישובים. אנו מצפים בקרוב להפעלה של קו המים החדש על ידי מקורות שישים סוף לפגיעה באיכות החיים בהר חברון."


יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון: "הגניבות מתבצעות מידי יום ולילה ובזכות שיתוף פעולה מוצלח הצלחנו לאתר את הגנבים. כך נראית משילות! על אף שזו מלחמה סזיפית בדרך לשגרת חיים נורמלית, אנחנו נמשיך להילחם על כל מיליליטר של מים שנגנבים מאיתנו. תודה רבה לכל השותפים."


The post בהר חברון מקווים שנגמרו הימים ללא מים בברזים appeared first on מקור ראשון.


מחבר: avigailz | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 3/95 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: