פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
24/7/2021 12:04

הכנת חדר הילדים לחזרה לבית הספר – מה חשוב לוודא?



חדר ילדים אותו נאבזר ונכין כמו שצריך לקראת שנת הלימודים הבאה יעניק לילדים שלנו קרקע יציבה ופורייה ללמוד ולהתפתח, יקל עליהם להתיישב להכין שיעורי בית וכמובן גם יקל עלינו ההורים משמעותית, שכן נצטרך פחות לריב ולשכנע את הקטנים לעשות את מה שהם צריכים עבור הלימודים. מה חשוב שנוודא שקיים בחדר הילדים לקראת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה?


שולחן כתיבה ואבזור נוח להכנת שיעורי בית


כמובן שאחד הדברים החשובים ביותר בכל חדר ילדים הוא להפוך אותו לחדר אשר יהווה מקום נוח, נעים ומזמין עבור הילדים, גם וספציפית למטרות לימודים, ובפרט – הכנת שיעורי בית. נרצה שלקטנים יהיה נוח ונגיש להתיישב מדי יום ולהכין את השיעורים שלהם, כמו גם שיהיה להם מקום מזמין ונוח לשבת לקרוא, גם אם לא למטרת שיעורי הבית.


לכן נרצה לוודא כי בחדר הילדים יש לפחות שולחן כתיבה אחד מסודר ונוח, ושיהיה מספיק גדול ורחב על מנת שגם שניים או שלושה ילדים יוכלו להשתמש בו, במידה והם חולקים את אותו חדר הילדים. מומלץ להצטייד בשלחן כתיבה מעץ מלא, אשר יחזיק מעמד לאורך שנים רבות וארוכות וגם ישתלב היטב יחד עם שאר הרהיטים בחדר. כך, אותו שולחן יוכל לשמש כמה ילדים, כמו גם לעבור מילד לילד לאחר שאחד גדל וסיים את הלימודים, והאחר עדיין נמצא בבית הספר.


בנוסף לשולחן הכתיבה עצמו חשוב לצייד את החדר גם עם כיסא נוח, יציב ובגובה הנכון והמתאים ביותר עבור הילד, על מנת שיהיה לו נוח לשבת לצד שולחן הכתיבה. כיסא טוב, כמו גם שולחן כתיבה בגודל מתאים, הם קריטיים לא רק על מנת לעודד את הילדים להכין שיעורי בית וללמוד בחדרם, אלא גם על מנת לשמור על בריאותם ועל גופם, הנמצא בשנות הגדילה הקריטיות ביותר.


צילום האוס אין

מיטה נוחה ומתאימה בגודלה ואפשרות לשילוב עם שולחן הכתיבה


אביזר מרכזי נוסף שחשוב שנצייד את חדר הילדים בו (למרות שלכאורה אינו קשור ישירות לשנת הלימודים…) הוא מיטה נוחה ומתאימה. זה אולי נראה כאילו זה לא קשור ישירות להכנת שיעורי בית ולשנת הלימודים בכלל, אך בפועל קיים קשר ישיר ומובהק – ככל שהילדים ישנים טוב יותר, כך הם קמים רעננים יותר לבית הספר ולימודיהם ישתפרו בהתאמה.


בהקשר של מיטה נוחה ותומכת לחדר הילדים כדאי לבחון את האפשרות של מיטה וחצי עבור ילדים גדולים ובני נוער (מיטה וחצי היא סוג של מיטת מעבר בין מיטת יחיד למיטה זוגית, אותה מעדיפים הרבה מאוד בני נוער וילדים גדלים יחסית). בנוסף, כדאי להכיר כי קיימות מיטות שונות אשר מחוברות לשולחן כתיבה וממוקמות ממש מעליו (כמו מיטת קומותיים, רק שהחלק התחתון מוקדש לשולחן כתיבה), המאפשרות לחסוך מקום יקר ערך בחדר הילדים הצפוף.



האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי , ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.

The post הכנת חדר הילדים לחזרה לבית הספר – מה חשוב לוודא? appeared first on מקור ראשון.


אל המאמר המלא | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/42 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: