פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
26/7/2021 6:45

אימו של החשוד בהצתה בחווארה: "הכי קל קודם לעצור את היהודים"

ארבעה ימים אחרי התקרית החריגה בחווארה ויממה לאחר מעצר שני חשודים נוספים – אימו של אחד העצורים מגיבה על החשדות וטוענת "מלכלכים על הנוער שלנו, אנחנו הקרבן".


ע"פ המשטרה השלושה הגיעו לחווארה וניסו להצית מפעל אבן בבעלות ערבית מקומית, כאשר זוהו על ידי תושבי המקום הם הותקפו באלימות. נער אחד נפצע ושניים אחרים הצליחו להימלט. חקירתו של הפצוע החלה מיד אחרי התקרית והשניים הנוספים נעצרו אתמול על ידי תחנת המשטרה באריאל.


לדברי האם: "ביום רביעי בלילה … נסעו ליצהר דרך כביש המחצבות כשלא לקחו בחשבון שזה חג הקורבן. באמצע הכביש השומם פתאום דלק אחריהם רכב ערבי והתחיל להיצמד אליהם. במהלך המרדף הוא הצליח לנגח את הרכב פעמיים ובפעם השלישית נתן מכה חזקה והרכב איבד שליטה, הסתובב והתנגש בקיר בחיבור עם הכביש בחווארה. ברגע שזה קרה יצאו המון ערבי והתלהטו סביבם. הערבים מהרכב הרודף יצאו אליהם ומיד החלו להכות בהם".


עוד הוסיפה האם "בשלב זה הערבים מסביב התחילו לאסוף ברזלים ומוטות לתקוף אותם במכות. הבן שלי בן 15 התחיל לרוץ ולברוח בינתיים הגיע רכב ערבי ודיווח לצבא שיש קטטה  בחווארה. אלו שעות קשות שבהן אין לנו מושג מה מצבם והאם הם לכודים או פצועים או מתים".


בהמשך המכתב כתבה כי "אולי הייתה שריפה וכשהערבי ראה את הרכב היהודי עובר לינץ' הוא חשב 'להלביש' את זה עליהם ושכך יקבל הרבה כסף פיצוי מהמדינה. כך או כך אין לנו מה להסתיר ולצערנו רק נשאר להוכיח כי לכוחות הבטחון הכי קל קודם לעצור את היהודים וללכלך על הנוער הקדוש שלנו ורק אח"כ לבדוק עובדות".


The post אימו של החשוד בהצתה בחווארה: "הכי קל קודם לעצור את היהודים" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: moshem | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 3/106 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: