פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
2/8/2021 7:08

שרת התחבורה: "כמו שביטלנו את מונופול הכשרות נבטל את מונופול הנישואין"

שרת התחבורה  ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיאלי התייחסה בישיבת הסיעה לתקציב שעבר ובישיבת הממשלה ואמרה: "יש תקציב בישראל. מפלגת העבודה לקחה על עצמה מלכתחילה את שלושה המשברים הבוערים ביותר במדינת ישראל ונלחמה על תקציב שבאמצעותו נוכל לממש את החזון של המפלגה. השגנו הישגים מרחיקי לכת שמייצרים מהפך.


"זה תקציב של שינוי סדרי עדיפויות", אמרה מיכאלי ופרטה: "במשרד התחבורה 80 אחוז ילך לכל סוגי התחבורה הציבורית ולא לכלי רכב פרטיים, בביטחון פנים יושקע הרבה מאוד מאמץ וכסף במגזרים שעד היום זכו להתעלמות, ובתפוצות יושקע מאמץ וכסף בקבלה של כל סוגי הזרמים וכל סוגי הדעות וכל חלקי העם הזה".


עוד הוסיפה: "אם זה מה שהצלחנו להשיג עם 7 מנדטים, עם 3 שרות ושרים, רק תארו לעצמכם איך יראה התקציב של ממשלה שמפלגת העבודה תרכיב כשהיא תחזור להיות מפלגת שלטון".


מיכאלי התייחסה גם לתוכנית הרפורמה בכשרות של השר מתן כהנא ואמרה: "חברות וחברים אני מודיעה לכןם חד משמעית, כמו שביטלנו הבוקר בחוק ההסדרים את מונופול הכשרות – כך הגיע הזמן לבטל לחלוטין את המונופול על הנישואין בישראל. גם את מונופול הכשרות איש לא העלה על דעתו או דעתה שאפשר יהיה לבטל וראו זה פלא, ממש תכף כשנעביר אותו גם בכנסת, פשוט לא יהיה מונופול על הכשרות. ככה יהיה בדעתנו להמשיך לפעול, כי בסיעה הזאת פעלו מאז ומעולם לביטול מונופול הנישואין, ואנחנו נמשיך גם בכנסת הזו לפעול לביטולו, משום שהגיע הזמן שכל אחד וכל אחת תוכל להתחתן, ככל שהיא בוחרת בזה, או הוא בוחר בזה, לפי אמונתו ואמונתה".


The post שרת התחבורה: "כמו שביטלנו את מונופול הכשרות נבטל את מונופול הנישואין" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: moshem | מקור ראשון חשיפות: 6 | דירוג: 3/89 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: