פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
23/8/2021 7:58

בהתאם לאיומי חמאס: 9 שריפות מבלוני תבערה בשעות האחרונות

כמו תסריט שנכתב מראש – שעתיים עברו מהרגע שהפלגים של חמאס ברצועה הוציאו הודעה היום (ב') כי בכוונתם לחזור למחאות על הגדר ושירותי הכבאות וההצלה בעוטף עזה הוקפצו לכבות את השריפה ראשונה, אחת מתוך 9 שבוערות בשעות האחרונות בעוטף. השריפות פרצו תחילה בארבעה מוקדים ביער כיסופים. חוקרי שריפות מתאם כבאות והצלה שהגיעו למוקדים השונים במועצה האזורית אשכול קבעו כי השריפות נגרמו מבלוני תבערה.


בישראל טרם בחרו איך להגיב להצתות. על הפרק עומדת תקיפה ברצועה או אולי סגירה מחודשת של המעברים ושל מרחב הדייג.


באשר לצעדות המתוכננות, על פי ההודעה, הפלסטינים הכריזו על צעדה מתוכננת ביום רביעי, שצפויה לצאת מהערים חאן יונס ורפיח לעבר גדר הגבול עם ישראל. מוקד הצעדה יהיה בחזאעה, מזרחית לחאן יונס, ובסמוך לגדר בנקודה שמקבילה לקיבוץ ניר עוז. המחאה תיערך תחת הכותרת של "התנגדות למצור הישראלי ולעיכוב בשיקום רצועת עזה".


מי שעומדים מאחורי המחאה הם הארגונים הפלסטיניים, אולם ברור כי מי שיאשר ויאפשר את הצדעה זה חמאס. המטרה היא לעודד את התושבים להגיע למוקד המחאה וכבר החלו בהכנות לקראת האירוע. בצה"ל כבר מקיימים הערכות מצב וברור לכולם שם שאין להם כוונה לאפשר לאירועי האלימות להתקרב לגדר כפי שהתרחש בשבת באירוע בו נפצע באורח אנוש המסתערב בראל חדריה שמואלי, לוחם משמר הגבול.


ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני, על בלוני התבערה מעזה: "מה שמתחיל בהכלת בלוני תבערה ממשיך בירי רקטות ובירי על חיילי צה"ל. אני מצפה מהממשלה לפעול מייד כדי להעביר מסר חד וברור לארגוני הטרור שלא כדאי להם להמשיך בטרור הנפשע"


The post בהתאם לאיומי חמאס: 9 שריפות מבלוני תבערה בשעות האחרונות appeared first on מקור ראשון.


מחבר: avigailz | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 3/41 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: