פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
26/8/2021 9:13

הודעות סותרות: האם נמצא פתרון למשבר בבתי החולים הציבוריים?

משרד האוצר הודיע הערב (ה') כי נמצא הפתרון למשבר של בתי החולים הציבוריים ובהנחיית שר האוצר, אביגדור ליברמן, העביר החשב הכללי, יהלי רוטנברג, לבתי החולים הציבוריים מקדמה בסכום של למעלה מ-100 מיליון שקל באופן מיידי על חשבון כספי הסיוע שהובטחו להם לשם התמודדות עם משבר הקורונה, וזאת חרף העובדה שמבחני התמיכות לא הושלמו.


על פי משרד האוצר העברה זו תאפשר לבתי החולים הציבורים לחזור לפעילות שגרתית ותקינה ולמקד את מאמציהם בהתמודדות עם משבר הקורונה.


אולם מנהלי בתי החולים הכחישו את ההסכמות וטענו שמדובר בהטעיה מכוונת של משרד האוצר שתוביל לפגיעה בתפקוד בתי החולים. המנהלים הוסיפו ואמרו כי העבודה במתכונת חירום תימשך ללא הגבלת זמן עד שיגיעו איתם להסכמות מלאות.


מנהלי בתי החולים הציבוריים מסרו: ״שיטת הסלמי של משרד האוצר מטרתה להרעיב את בתי החולים. שיתוף הפעולה של הנהלת משרד הבריאות עם שיטת הטפטוף וההרעבה – מביש ומבזה את מערכת הבריאות בשיא משבר הקורונה. זהו מחדל חריף של משרד הבריאות שהתעכב בקביעת התבחינים ופוגע בתפקוד בתי החולים. ראשי משרד האוצר והבריאות רוצים לחנוק אותנו ולא לאפשר לנו להתפתח ולתכנן את השנה הבאה. בלי תקציב מוגדר וברור אי אפשר לרכוש ציוד, לגייס רופאים ואחיות, או לנהל בית חולים".


The post הודעות סותרות: האם נמצא פתרון למשבר בבתי החולים הציבוריים? appeared first on מקור ראשון.


מחבר: avigailz | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/55 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: