פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
31/8/2021 5:19

לא מצליחים לשים שקל בצד? קבלו 4 טיפים שיסייעו לכם לחסוך כסף


חיסכון הוא עניין של הרגל. עם זאת, המתכון המתמטי הוא די פשוט: מכניסים יותר ממה שמוציאים ואת ההפרש שמים בצד. הבעיה היא שחלקנו לומדים לעשות את זה בצורה אינטואיטיבית כבר מילדות ובתמיכה של ההורים, בעוד רובנו מרגישים כל הזמן שהכסף פשוט נוזל בין האצבעות.


החדשות הטובות הן שיש מה לעשות – בכל גיל. רוצים לדעת איך לחסוך כבר היום כסף שיכול לשמש אתכם מחר? הנה כמה טיפים עם ערך מעשי:


 



  1. התחילו בחיסכון קטן שמצטבר לחיסכון גדול


פתחו כבר עכשיו תכנית חיסכון. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא צריך לחכות למאות אלפי שקלים זמינים בחשבון הבנק. במקום זה, פותחים תוך 3 דקות חיסכון מהיר, אלגנטי ומאובטח ונותנים לכסף לעבוד במקומנו.


כאשר הכסף מונח בתוכנית חיסכון, המשמעות היא צבירת ריבית ולאחר מכן ריבית דריבית. אז בטווח הארוך, זה בדיוק מה שצפוי להעניק לכם עצמאות כלכלית או לפחות גמישות רבה יותר.


 



  1. השתמשו באפליקציות, הנחות ומועדונים


הימים שבהם הייתם צריכים לגזור קופונים מהעיתון כדי לקבל הנחה הסתיימו. היום הכל נמצא בהישג יד, אז מדובר על החלטה בלבד.


בשביל לחסוך עשרות שקלים ביום, שיצטברו למאות שקלים בחודש ולאלפי שקלים בשנה – עליכם רק להשתמש באפליקציות, הנחות ומועדוני לקוחות. יכול להיות שתצטרכו להשקיע כמה דקות בהרשמה לכל אחד מהמסלולים האלה, אבל זה עדיין משתלם יותר מאשר לשלם ביוקר.


 



  1. תעדו את ההוצאות שלכם


קובץ אקסל או אפליקציה ייעודית יאפשרו לכם לתעד את ההוצאות. התיעוד אולי נראה מיותר כי אין לו ביטוי מוחשי בחשבון הבנק, אבל הוא זה שמאפשר לכם לעקוב אחרי מה קורה ולאן הכסף הולך. אם תראו את הרשימה של ההוצאות מול העיניים, תדעו טוב יותר איפה להדק את החגורה.


תיעוד של ההוצאות צריך להתבצע באופן מסודר ובחלוקה לפי קטגוריות. הכי נוח לעשות את זה למשל עם חלוקת ההוצאות לקטגוריות של מגורים, אוכל, תחבורה, פנאי, שירותים וכן הלאה. במקביל, תוכלו לתעד את ההוצאות כדי להשוות בין תקופות שונות לאורך השנה.


 



  1. השוו מחירים


הטעות הנפוצה היא להתמכר לרכישות אמוציונאליות. אם תקנו כל דבר שאתם רואים ולא תדעו לדחות סיפוקים, יהיה לכם קשה מאוד לחסוך ולהגיע ליעד שווה באמת.


לכן, מה שכדאי לעשות זה להשוות מחירים. נסו להשוות מחירים בכל עסקה שאתם מבצעים והישארו עם אצבע על הדופק לגבי מבצעים. בנוסף, השוואת המחירים אפילו לא דורשת מכם לצאת מהבית כי אפשר לבצע אותה אונליין.


 


האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי, ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.



The post לא מצליחים לשים שקל בצד? קבלו 4 טיפים שיסייעו לכם לחסוך כסף appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Shiran Cohen | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 3/36 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: