פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
14/10/2021 11:09

כתב ynet הגיב על מעצרו של החשוד בירי לעבר ביתו שבטייבה

חסן שעלאן, כתב אתר החדשות ynet כתב בחשבון הטוויטר שלו היום (ה') כי "‏חוקר יחידת להב 433 סיפר לי על מעצרו של חשוד בירי לעבר ביתי ומכוניתי בטייבה ומטען החבלה בבית בבקה. אנחנו עוברים חיים לא רגילים אחרי האיומים". שעלאן סיפר על החוויה הקשה בה הוא נתון, כשחייו וחיי משפחתו נתונים בסכנה. לדבריו, "הכי כואב כשאני רואה את ילדיי בוכים ואומרים לי 'אבא מעדיפים למות מאשר לחיות תחת איום', הכול בגלל הסיקור שלי על הפשיעה בחברה הערבית". לסיום הוא כתב "תודה לכל התומכים".


מוקדם יותר היום, המשטרה הודיעה כי הותר לפרסום שבמסגרת חקירה סמויה שנוהלה בתקופה האחרונה ביחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433, נעצר חשוד תושב אזור הצפון בחשד לעבירות אלימות בנשק חם נגד עיתונאי ממערכת ynet.


עוד נכתב בהודעה כי "בעקבות אירועים פלילים מחודש יוני האחרון, ביניהם אירוע ירי והנחת מטען, אשר כוונו לכאורה נגד הכתב לענייני החברה הערבית ב-ynet, חסן גנאים שעלאן, החלה חקירה סמויה ומאומצת ביאחב"ל, במהלכה הצטברו חומרי חקירה אשר הובילו הבוקר למעצרו של חשוד תושב באקה אל-גרביה בגין מעשי האלימות שתוארו".


"אנו רואים בחומרה רבה כל מעשי אלימות ובפרט כלפי אנשי תקשורת העושים מלאכתם. לא נאפשר פגיעה ביסוד מהותי של הדמוקרטיה ובזכות הלגיטימית של חופש העיתונות, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למנוע אירועי אלימות ושימוש באמל"ח בלתי חוקי, למיצוי הדין עד תום עם פורעי החוק", הוסיפו במשטרה.


The post כתב ynet הגיב על מעצרו של החשוד בירי לעבר ביתו שבטייבה appeared first on מקור ראשון.


מחבר: adish | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/40 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: