פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
21/10/2021 0:16

הרב טאו: "הממשל פועל באופן מאורגן להפרדת הדת מהמדינה"

נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי טאו ומזקני רבני הציונות הדתית תוקף הבוקר (חמישי) את הממשלה. "בימים אלו יש לנו כאן ממשל הפועל באופן מכוון ומאורגן באופן שיטתי להפרדת הדת מן המדינה בניגוד לצביון האמיתי של מדינת ישראל. בניגוד לרצון רוב העם. נגד כל היקר לנו, ועל ירושלים ידו גורל". את הדברים אמר הרב טאו בהקלטה שהופצה לתלמידיו ולתומכי מפלגת נעם במסגרת קמפיין התפקדות למפלגה.


הרב טאו קרא לחזק את ידי ח"כ אבי מעוז שמייצג את מפלגת 'נעם' בסיעת הציונות הדתית "גם אנחנו נקראים לעזרת ה' בגיבורים, ולחזק את ידיו של נציגנו בכנסת על ידי כך שהמון רב מעם ישראל יתמוך באבי ובפועלו. על כן קורא אני לכל מי שרוח ה', רוח עוז, רוח נאמנות ואחריות מפעמת בו, להענות לקריאתו של אבי מעוז להתפקד למפלגת נעם".


מפלגת נעם החלה השבוע בקמפיין ובמבצע התפקדות למפלגה על מנת להגדיל את כוחה בכנסת. על פי הודעת המפלגה, צפויים מאות פעילים לפקוד אנשים בישובים, בערים ובמוסדות העל תיכוניים. "כל מי שחשב שנועם זאת מפלגה אווירה שבאה לעשות סיבוב וללכת, צריך להבין שיש מאחורינו ציבור גדול שתומך ברעיונות שלנו ורוצה שהמפלגה תצליח" אמר אלקנה באבד מנכ"ל המפלגה. "נעם מבססת ומעמיקה את האחיזה שלה בשטח, ותמשיך להוביל ולפעול למען כלל עם ישראל בכנסת ומחוצה לה".


The post הרב טאו: "הממשל פועל באופן מאורגן להפרדת הדת מהמדינה" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Ayelet kahana | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/50 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: