פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
26/10/2021 10:39

ההכרזה על ארגוני טרור: גורמים בעולם מגבים את הפלסטינים

הנציבה העליונה של האו"ם לזכויות אדם, מישל בצ'לט, קראה היום (ג') לישראל לבטל "באופן מיידי" את ההכרזה על ששת הארגונים הפלסטיניים המסייעים לחזית העממית, כעל ארגוני טרור. לדבריה, מדובר בארגונים הומניטריים מכובדים העוסקים בזכויות אדם ועובדים כבר שנים בשיתוף פעולה עם האו"ם. היא הוסיפה כי ההכרזה מוכיחה כי ההגדרה הישראלית לטרור היא רחבה מדי. "תביעת זכויות מגופים בינלאומיים, אינה טרור", אמרה.


יש לציין, כי מועצת זכויות האדם של האו"ם, הוא גוף מוטה במיוחד כנגד ישראל שמספר הגינויים לישראל שהוא מנפק מדי שנה, גבוה פי כמה מאשר לכל מדינה אחרת בעולם, כולל איראן וצפון-קוריאה. ב-2018, תחת ממשל טראמפ, פרשה ארה"ב מהמועצה. שגרירת ארה"ב לאו"ם דאז, ניקי היילי, אמרה עם הפרישה כי מדובר בארגון צבוע ששם ללעג את נושא זכויות האדם.


גם דוברת משרד החוץ הצרפתי, אמרה היום בתדריך לעיתונות כי "צרפת מביעה את דאגתה", מההכרזה. "צרפת חוזרת על דבקותה בתפקיד החיוני שיש לחברה האזרחית בחיים הדמוקרטיים. באחריותן של המדינות ליצור סביבה נאותה עבור פעילותה ולשמור עליה. אנו מבקשים הבהרות מהרשויות הישראליות".


בחשבון הטוויטר EU and Palestinians פורסמה היום תמונה של מפגש, ונכתב כי נציגי האיחוד האירופי ומדינות אירופיות, נפגשו עם נציגי ששת הארגונים הפלסטיניים. "נציג האיחוד האירופי הבהיר בפגישה כי האיחוד האירופי לוקח את העניין ברצינות רבה ויבקש הבהרות משותפיו הישראלים", נכתב.


בשנים החולפות, העבירו ממשלות אירופיות מענקים בסך עשרות מיליוני אירו, אל ששת הארגונים עליהם הכריזה ישראל בשבוע שעבר כי הם מהווים את עורק החיים של החזית העממית, הן מבחינת גיוס כספים והן מבחינת גיוס פעילים. מדובר בארגונים: ועדת הנשים, המוסד המשפטי "אלצ'מיר", מוסד המחקר "ביסאן", ארגון "אלחק", התנועה העולמית להגנה על ילדים – סניף פלסטין (DCI-P) ו-ועדת הפעילות החקלאית (UAWC).


ממאור צמח מארגון 'לך ירושלים' ומתן פלג מתנועת 'אם תרצו' נמסר בתגובה למפגש של אנשי הארגונים עם נציגי האיחוד האירופי: "יתבייש לו האיחוד האירופי. חוץ מלהפוך את הסכסוך הישראלי-פלסטיני לעסק משגשג בו ארגוני תעמולה וארגוני טרור מרוויחים מן הסכסוך ומתפרנסים ממנו, הוא מעולם לא פעל ועשה דבר להרגעת הרוחות. לחתרנות המדינית והחוצפה הקולוניאלית של האיחוד האירופי אין גבול. אנו מקווים מאד שראש הממשלה נפתלי בנט לא יגלה חולשה ויעמוד איתן ולו פעם אחת נגד ההתערבות הזרה והבלתי נסבלת הזו ושיגבה את שר הביטחון בני גנץ במלוא מובן המילה".


The post ההכרזה על ארגוני טרור: גורמים בעולם מגבים את הפלסטינים appeared first on מקור ראשון.


מחבר: avigailz | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/44 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: